איתי שגב: "תמיד יש ציפיות ממכבי ת"א, נעמוד בזה"

איתי שגב
איתי שגב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

קפטן הצהובים לקראת משחק פתיחת העונה מול אילת: "זו קבוצה שהתחזקה מאז שפגשנו אותם". פרחוסקי: "נפתח את השנה הכי חזק שאפשר". קול וג'קסון בסגל. עוד מחר: גלבוע/גליל מול מכבי אשדוד/באר טוביה

(גודל טקסט)

 רגע לפני פתיחת העונה, מכבי תל אביב קיימה הבוקר (ראשון) הפנינג עם כ-1,000 אוהדים בחנות המועדון בהיכל. שחקני הקבוצה הצטלמו עם האוהדים וחילקו חתימות, וכבר מחר ימריאו לאילת למחזור הפתיחה של הליגה להתמודדות מול הקבוצה של מאיר טפירו.

לקראת המשחק אמר הקפטן איתי שגב: "זה מאוד כיף לראות את כל האוהדים תומכים ונלהבים כמונו לקראת העונה. אנחנו מכבי תל אביב, תמיד יש ציפיות ורצון להצליח. זה לא משהו חדש ואני מאמין שנעמוד בזה. אנחנו צריכים את האוהדים כמו כל עונה, הם מאוד חשובים לנו ואני מקווה שנראה אותם השנה. אילת קבוצה טובה שהתחזקה מאז שפגשנו אותם".

גם חברו לקבוצה, ארטיום פרחוסקי שהצטרף הקיץ הוסיף: "אנחנו נרגשים, זו תהיה שנה מרגשת ונפתח אותה הכי חזק שאפשר. נראה מחר עד כמה יהיה לנו קשה. אני חושב שכולם בריאים, אבל זו החלטה של המאמן מי ישחק ומי לא. הכל חשוב, גם הליגה המקומית וגם היורוליג. השאיפות שלי? לעזור לקבוצה לנצח כמה שיותר".

כידוע שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בתחילת ההכנה באילת ובשני המשחקים מכבי ת"א ניצחה בצורה משכנעת ובהפרש גבוה. לקראת המשחק מכבי תל אביב הודיעה כי נוריס קול ופייר ג'קסון יתלבשו למחזור פתיחת העונה, בעוד מייקל רול ודיאנדרה קיין נשארו מחוץ לסגל. השניים שנעדרו בחלק ממשחקי ההכנה בעקבות פציעות, חזרו לכשירות מלאה ובקבוצה רוצים להכניסם לקצב משחק לפני מחזור הפתיחה החשוב מול באמברג בחוץ ביום חמישי.


טיוס עם שגב. "אנחנו מכבי, תמיד יש ציפיות" (אודי ציטיאט)

לעומת הצהובים, קבוצתו של מאיר טפירו רשמה יכולת ירודה במשחקי ההכנה כשניצחה רק משחק אחד מתוך ארבעה (77:79 על עירוני נס ציונה משלשת ניצחון מחצי מגרש של ג'ורדן לויד) ולא הצליחה להרשים גם בגביע ווינר. אגב, המשחק מחר יפגיש בין השחקן הכי מבוגר (אפיק ניסים, 36) בליגה לשחקן הכי צעיר בליגה (דני אבדיה, 16).

עוד מחר: גלבוע/גליל תארח את מכבי אשדוד/באר טוביה
במשחק נוסף שייערך מחר (שני, 19:35) ייפגשו מכבי אשדוד/באר טוביה וגלבוע/גליל. הקבוצה של בראד גרינברג עברה מהפכה גדולה הקיץ כשביצעה שינויים רבים על הקווים ובסגל – המאמן האמריקני החתים לא פחות מארבעה מתאזרחים ולמעט קמרון לונג ששיחק בעבר בליגה, שאר הזרים יערכו הופעת בכורה בליגת העל.

בגלבוע/גליל לעומת זאת שמרה על המשכיות בגזרת הישראלים עם השארתם של צמד הגארדים יחזקאל סקוורר ושואכין שוכמן, לצד ישראלים בולטים נוספים ושחקנים צעירים במגמת עליה. מי שמסתמן עד כה כשחקן המרכזי בסגל של אריאל בית הלחמי הוא דיאנג'לו הריסון שהיה הקלע המוביל של האדומים בגביע ווינר סל עם 17 נקודות ברבע הגמר ו-23 בחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי