בגלל כפכף: הפועל תל אביב תעמוד לדין משמעתי

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

האוהדים האדומים שלחו את קבוצתם לבית הדין כבר אחרי המחזור הראשון, כשהשליכו מספר חפצים במהלך הניצחון על הפועל חולון. שביעות רצון ממקניל, גינת: "נלחמתי ותמיד אלחם"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה אמש (שני) את העונה עם 78:81 על הפועל חולון. הקרב בין שתי הקבוצות שהעמידו סגלים מסקרנים ובעלי יריבות ביניהן, היה מבטיח ובהחלט לא איכזב עם משחק ריצות והרבה לחימה.

בצוות המקצועי מרוצים מאוד מתרומתו של ג'רל מקניל שהעמיד את מדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר בקבוצה (9+). הרכש החדש לא היה אמור להשתתף במשחק היות ונחת רק ביום שישי בערב ועוד לא הכיר את תרגילי הקבוצה, אולם פרנקו נתן לו את ההזדמנות וקיבל בתמורה הגנה נפלאה מהגארד שהיה חלק מהמהפך האדום.

"ציפיתי שיהיה מותש אחרי שנחת רק ביום שישי בלילה", אמר המאמן, "אבל הוא היה מצויין. הוא יוצא על החסימות, עוזר בהגנה ומוסיף אנרגיה. יכולנו להיכנע ללחצים ולהחתים שחקן פחות איכותי ואחרי זה להיגרר לשינויים במהלך העונה, אבל חיכינו והבאנו אותו".

פרנקו. מרוצה
פרנקו. מרוצה (לירון מולדובן)

תומר גינת, שסיים את המשחק עם דאבל דאבל מרשים (14 נקודות ו-15 ריבאונדים) ושיא קריירה בריבאונדים, אמר בסיום: "אני מנסה להילחם ולהגיע לכל כדור, ותמיד אעשה כך. בגביע ווינר זה הלך טוב ואני מקווה להמשיך עם זה. דני הסביר לנו במחצית את הטעויות שעשינו בהגנה. הוא הסביר לנו שהפועל תל אביב נגד חולון אלה תמיד משחקים חמים עם קהל ואווירה. ידענו שזה יהיה קרב מאוד קשה ואני שמח שחזרנו כמו שרצינו. אני לא יודע אם הקבוצה שרצתה יותר ניצחה. אנחנו רצינו מאוד את המשחק הזה. היה לנו חשוב לפתוח את העונה בניצחון מול חולון, שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה. אנחנו נבוא לכל משחק ונעשה הכל כדי לנצח והפעם זה הצליח לנו".

במקביל, הבוקר הודיע איגוד הכדורסל כי הפועל ת"א תעמוד לדין משמעתי ביום חמישי הבא (19.10) בגין התנהגות אוהדיה במשחק אמש נגד הפועל חולון. בהודעה שיצאה מטעם האיגוד נכתב כי "בדו"ח המשקיף גיל עובד והשופטים ספי שמש, צחי הבדלי ואלעד לייבוביץ' מפורטים האירועים הבאים: ברבע הראשון נזרקו שני מצתים למגרש מיציע אוהדי הפועל ת"א. ברבע השני נזרק מצת נוסף למגרש מיציע אוהדי הפועל ת"א. ברבע השלישי נזרק כפכף לפרקט מציע אוהדי הפועל ת"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי