הפועל ירושלים המריאה לליטא, אוחיון יעבור בדיקה נוספת

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | עדי אבישי

האלופה תפתח את העונה האירופית מול לייטקבליס פוניבז' (רביעי, 19:00, ספורט1), והגארד צפוי להיות כשיר. קציקאריס: "מתרגש, רוצים לזכות ביורוקאפ. זו המטרה"

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים המריאה הבוקר (שלישי) למשחק פתיחת העונה ביורוקאפ מחר (רביעי, 19:00, ספורט1) מול לייטקבליס פוניבז' הליטאית. בבירה יגיעו להתמודדות לאחר ניצחון קשה על עירוני נהריה, בזמן שהיריבה הליטאית נמצאת בכושר מצוין עם שישה ניצחונות בליגה המקומית ומאזן מושלם. יוגב אוחיון, שנפצע בשריר התאומים במשחק נגד נהריה, צפוי להיות כשיר ולעמוד לרשותו של פוציס קציקאריס לאחר שיעבור בדיקה נוספת לאבחון מצבו.



קציקאריס אמר לקראת ההתמודדות: "אני מתרגש לקראת פתיחת העונה ביורוקאפ, אנחנו מתחילים מחר את המסע שם ויש לנו בית קשה. עוד לא ביססנו את המשחק שלנו אז מצפה לנו משחק קשה. לייטקביליס עדיין לא נוצחו בליגה הליטאית וקצב המשחק שלהם טוב משלנו. זו קבוצה פיזית עם המון ניסיון ואנחנו צריכים לשחק בחוכמה ועם אותה פיזיות ולשלוט בריבאונד כמובן. הם קבוצה גבוהה ונצטרך לעשות עבודה טובה בריבאונד".


המאמן היווני התייחס גם לציפיות של המועדון מהקמפיין האירופי: "כמובן שאנחנו רוצים להגיע עד הסוף ולזכות ביורוקאפ, זו המטרה שלנו, אבל כמונו יש עוד 23 קבוצות שרוצות לזכות. הולכת להיות תחרות קשה, יש קבוצות טובות מאוד, אבל גם אנחנו קבוצה טובה וכרגע מה שהכי חשוב עבורנו הוא להיכנס לקצב ולמצוא את הכימיה הנכונה עבורנו".


יעבור את מבחן הכשירות? אוחיון (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי