קציקאריס גער, חוסר שביעות רצון בירושלים מאי היציבות

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | ערן לוף

מאמן האלופה ממשיך לנסות להכניס את שחקניו לשיטת המשחק שלו, ולמרות ה-85:90 על מכבי ראשל"צ קיים חשש ממשחק היורוקאפ נגד בודצ'נוסט. פרפרוגלו: "אין חוסר כימיה. אנחנו לומדים את השיטה של המאמן"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואב ללייטקבליס בפתיחת היורוקאפ, הפועל ירושלים קיבלה מעט אוויר לנשימה עם 85:90 אמש (שבת) על מכבי ראשון לציון במשחק הבית הראשון שלה העונה. האדומים פתחו את ההתמודדות בצורה מהוססת עם רכות הגנתית, אך חזרו בהמשך למשחק ועלו ליתרון משמעותי. אז חלה שוב נסיגה ביכולת של המארחים שאיפשרו לראשל"צ לצמצם הפרש דו ספרתי בדקות הסיום ולכפות מיני דרמה.

מי שהמשיך ביכולת הטובה מפתיחת העונה הוא אוסטין דיי שקלע 19 נקודות ב-19 דקות. גם יותם הלפרין (13 נקודות וארבעה אסיסטים) בלט לטובה עם פעולות חשובות בסיום כשריצ'ארד האוול שלט ברחבות עם דאבל דאבל של 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. מנגד, קרטיס ג'רלס וג'רום דייסון רשמו 5 נקודות משותפות, שממשיכות את היכולת הרעה של האחרון מהמשחק מול הליטאים אותו סיים ללא נקודות. גם יוגב אוחיון ששב מפציעה לא הרשים עם שתי נקודות בדקות שקיבל.

הירושלמים לא מרוצים מחוסר היציבות שהקבוצה מציגה עד כה, כשגם במשחקים בליטא ומול נהריה הם לא שמרו על יכולת טובה במשך דקות רבות. פוטיס קציקאריס גוער בשחקניו להיכנס לשיטה החדשה ולשמור על עקביות, אולם בינתיים נראה שהקבוצה מתקשה לעמוד במשימה עם תנודתיות במשחק. היכולת של האדומים במשחק נגד קבוצה שנחשבת לחלשה יחסית יכולה לעורר דאגות, כשבעוד יומיים בודצ'נוסט תגיע לארנה בניסיון להעמיד את חניכיו של קציקאריס על מאזן 2:0 ביורוקאפ, סיטואציה שתקשה עליהם בהמשך הדרך.

קציקאריס. גוער בשחקנים להיכנס לשיטה
קציקאריס. גוער בשחקנים להיכנס לשיטה (ערן לוף)

סטראטוס פרפרוגלו אמר לאחר הניצחון: "התרגשתי מאוד לקראת המשחק, יש כאן אווירה נהדרת והקהל תומך בקבוצה. עד כה הרמה בליגה הישראלית מאוד גבוהה. הליגה פה קשה, לא רואים הרבה ביג-מנים בליגה, אבל זו ליגה מאוד תחרותית וכיף לשחק בה. אני מסתגל לקבוצה, כלם עוזרים לי, אני לומד להכיר את השחקנים ובכל יום אני מרגיש טוב יותר". הפורוורד התייחס גם למתיחות שקיימת בין חלק מהשחקנים בקבוצה למאמן: "אני לא חושב שיש חוסר כימיה. אנחנו בתחילת העונה ולומדים את השיטה של המאמן. זה רגיל בכל קבוצה ואנחנו בתחילת העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי