אקוניס: "שון דוסון נותן הרבה יותר ממה שכארם משעור נתן"

דוסון
דוסון | .

יו"ר בני הרצליה דיבר על ההבדלים בין השניים ב-103FM: "הוא אחד מחמשת הישראלים הטובים בארץ". על האירוע בין ספאחיה לגורקה: "כל הסיפור היה נגמר אם ספאחיה היה מודה בטעות שלו בסיום"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה אמש (ראשון) 61:80 עלבני הרצליה, אך האירוע שתפס את מירב תשומת הלב מהמשחק היה כשנבן ספאחיה דחק בפייר ג'קסון לזרוק לסל בסיום גם אחרי שכבר מרבית השחקנים עצרו.

מיקי גורקה התעצבן, לקח פסק זמן, ובסיום לא הבינו כל מאמן מדוע יריבו נהג כפי שנהג. יו"ר הרצליה, אלדד אקוניס, התראיין היום ל-103FM והסביר את הדברים מנקודת מבטו.

"לא התרשמתי מהאירוע", סיפר אקוניס, "בסוף המשחק שאלו את ספאחיה על המעשה והוא הצדיק את עצמו על מה שעשה. כל הסיפור היה נגמר אם הוא היה בא בסוף ואומר עשיתי טעות. לא רק שהוא לא עשה זאת הוא הצדיק את עצמו, ועוד בבוקר תקפו אותנו על כך שטוריאן גרין אמר לו ככה ועשה לו ככה. איך אומרים? ההגנה הכי טובה היא התקפה".

ספאחיה. היה צריך להתנצל?
ספאחיה. היה צריך להתנצל? (עדי אבישי)

העליה לשלב הבתים ביורופקאפ: "עד עכשיו עמדנו במטרות. השיטה של העולות לא בעייתית כי הודיעו על כך עוד לפני המוקדמות".


שון דוסון אל מול כארם משעור:
"אין ספק שזה השינוי שלנו. הצלחנו להביא את דוסון שהוא מצוין לליגה הישראלית. אני חושב ששון זה פלוס גדול על כארם ואני חושב שהוא אפילו נותן יותר ממה שכארם נתן. הוא אחד מחמשת הישראלים הטובים בארץ. כבודו של משעור מונח במקומו ואני חושב שהוא עשה עונה מצויינת. ממה ששון עושה עד עכשיו הוא לא עושה פחות והוא שינה את הגישה שלו. הוא רציני באימונים ואחריהם, אני רואה אותו ואת ההתקדמות שלו ואני חושב שהפוטנציאל שלו גדול בהרבה. הוא גם יותר צעיר. אני חולק על זה שהוא שחקן מוגבל ואתלט גדול. התוצאות בסוף העונה יחרצו את גורלו. אני חושב שתראו שון אחר מבשנה שעברה כי לפי ההתנהלות שלו אני מאמין שהוא יהיה בין הישראלים המובילים בליגה".


על אור לאומי:
"הוא עדיין חולה במחלת הנשיקה ולא חזר, זה קצת מבלגן לנו. אני לא יודע מתי הוא צפוי לחזור כי המחלה עדיין לא עברה והוא גם הוריד עשרה קילו שלא פשוט להחזיר אותם".

דוסון. פלוס גדול
דוסון. פלוס גדול (עדי אבישי)

מכבי: "אני לא בטוח שמכבי תל אביב תהיה קבוצה טובה ביורוליג. אני חושב שבארץ הם יהיו יותר טובים משנה שעברה אבל ביורוליג, למרות ירידת הרמה, הם לא יהיו בין המובילות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי