ג'קסון: מחמאה גדולה שמכבי ת"א רוצה שאנהל את ההצגה

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

הרכז של מכבי ת"א, שנבחר לאיש המחזור הראשון ביורוליג, התראיין לאתר של המפעל: "כשאני ונוריס קול יחד על המגרש האחד יכול להשתלט על העניינים והשני לנוח". משעור ייעדר מהמפגש מול באסקוניה

(גודל טקסט)

פייר ג'קסון ללא ספק גנב את ההצגה במשחק הבכורה של מכבי תל אביב ביורוליג בשבוע שעבר. 27 נקודות ו-9 אסיסיטים (14 נקודות ו-4 אסיסטים ברבע הרביעי) הובילו את החבורה של נבן ספאחיה לניצחון 71:88 על באמברג בחוץ. ג'קסון נבחר לשחקן המחזור של היורוליג והיום (שלישי) פורסם ראיון עמו באתר של המפעל בו התייחס להופעה האדירה, לחתימה במכבי וגם לתחלופת הנעליים הגוברת.

"היינו צריכים נקודות ואני שמתי את עצמי והחברים אותי במצבים טובים לקליעה. מבחינתי, הייתי יותר אגרסיבי", התייחס הרכז ליכולת שלו בעשר הדקות המכריעות. ג'קסון נותן קרדיט גדול גם להנהלה וצוות האימון: "הם גייסו שחקנים ברמה גבוהה. נוריקס (קול) הוא אלוף NBA, לשנינו יש ניסיון. ככה כשאנחנו יחד על המגרש האחד יכול לנהל את ההצגה והשני לנוח".

שיתוף הפעולה עם אלכס טיוס שכלל כמה אליי-הופים נאים: "הוא עשה כמה חסימות נהדרות! ככל שהוא גורם לי להיות יותר פנוי, ככה הוא יותר חופשי. יצא לי לעקוב אחריו במהלך השניים ככה שאני יודע מה הוא אוהב – הוא אוהב שהכדור הולך גבוה, אז אני שם לו אותו שם".

,
החיזורים מצד נבן ספאחיה: "יש לנו כמה חברים משותפים שחיברו בינינו. הוא במקרה היה בלאס וגאס (מקום מגוריו של ג'קסון) והשאר היסטוריה. זו הייתה הזדמנות נהדרת עבורי לשחק במכבי. יש לקבוצה היסטוריה מפוארת והיא רגילה לנצח ורוצה לחזור למסלול הניצחונות. זו מחמאה גדולה עבורי שהם רוצים שאני אנהל את ההצגה".

פייר ג'קסון. חברים משותפים חיברו בינו לבין נבן ספאחיה

הכינוי שלו בטוויטר ובאינסטגרם (PPAPYGAWD): "סבא של השותף שלי באוניברסיטת ביילור הכינוי שלו היה PAPPY JACK. אחרי שהשותף שלי ראה איך אנו דואג לכולם במשפחה שלי כמו אבא אז הוא נתן לי את הכינוי וזה נדבק".


החיים בתל אביב
: "זה כמו בבית. מזג האוויר נחמד וכולם ידידותיים. ככל שננצח כולם יישארו כאלה. זה נהדר כי יש לי הזדמנות להביא את שני הילדים שלי לאירופה ולתל אביב".

בנושא אחר, הפורוורד כארם משעור ייעדר בימים הקרובים עקב פציעה בקרסול ויחמיץ את המשחק ביום חמישי (21:05) מול באסקוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי