דיי: "ג'רלס היה מנהיג, ביקש שנמשיך לנצח משחקים"

ריצ'ארד האוול
ריצ'ארד האוול | דני מרון

שחקני הפועל ירושלים עדיין מנסים לעכל את שחרור חברם לקבוצה, אומיץ' הוסיף אחרי הניצחון על הפועל תל אביב: "נצטרך להמשיך בלעדיו". אוחיון צפוי להיות כשיר לבאיירן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הוציאה אתמול (שבת) קצת לחץ לאחר שחרורו של קרטיס ג'רלס, כשגברה 84:100 על הפועל תל אביב במשחק לוהט. נראה כי השפעת עזיבתו של הרכז ניכרה על הפרקט כשהשחקנים נראו מחוייבים והציגו אולי את המשחק הכי טוב שלהם העונה כשהם מסיימים את ההתמודדות עם 27 אסיסטים לעומת 9 איבודים בלבד ושלטו בקצב המשחק.

ריצ'ארד האוול, עד לפני חצי שנה שחקן הפועל תל אביב, להט מול האקסית עם תצוגה מרשימה שתובלה בהמון אמוציות. אחרי רבע ראשון עם 6 נקודות ו-4 ריבאונדים, הסנטר המתאזרח המשיך לשלוט ברחבות וסיים את המשחק עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ושישה אסיסטים. לקראת סיום המשחק יוגב אוחיון נחבל בברכו וטופל על הספסל, אך בקבוצה מציינים כי לא מדובר בפציעה משמעותית והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול באיירן מינכן ביום רביעי.

חלק משחקני האלופה עדיין מופתעים מעזיבתו של ג'רלס שנחשב לעוגן ההתקפי ולמנהיג של הקבוצה, אך קציקאריס היה נחוש והחלטי כשדחף את ההנהלה לוותר על הגארד לטובת שיטת המשחק שהוא מנסה להנחיל. באיחור של מספר חודשים המאמן היווני הבין שג'רלס, גארד שמחזיק בכדור במשך רוב ההתקפה ולרוב גם מסיים אותה, לא מתאים לשיטת המשחק המהירה בה הוא דוגל.

בירושלים מעדיפים לשים את הסיפור מאחוריהם ולא להתייחס לעזיבה של הרכז ולהשפעה שהייתה לו על על הקבוצה. "כולם מופתעים מהשחרור של ג'רלס", אמר אלן אומיץ' בהתייחסו לסוגיה, "אלה החיים, נצטרך להמשיך עם השחקנים הנוכחיים ועם מה שיש לנו עכשיו. אני לא מגיב על מה שקורה בחדר ההלבשה או במועדון, אני לא נכנס לסיטואציה הזאת כי אני שחקן. אני רוצה להקשיב למה שהמאמן אומר וליישם את זה במשחק. אני לא מגיב על מה שקרה בין השחקנים והמאמן כי זו לא הבעיה שלי".


אומיץ. "נצטרך להמשיך עם מה שיש לנו, אלה החיים" (דני מרון)


אוסטין דיי
שלהט עם 28 נקודות הוסיף: "קרטיס הוא אחד המנהיגים שלנו, שחקן נהדר שעשה הרבה דברים נהדרים לקבוצה שלנו. הוא שלח לנו הודעה וביקש שנשאר ביחד ושננצח משחקים. הוא חבר שלי לפני וחבר שלי אחרי. אסור שזה ישפיע עלינו לקראת המשחקים. עשינו כמה דברים טובים בהגנה וכמה דברים יותר טובים בהתקפה. יש לנו דברים שאנחנו צריכים לשפר בהגנה, אבל זה היה ניצחון חוץ חשוב. עשינו דברים נכונים ושיחקנו בצבע. היה לי מזל שקיבלתי כדורים, עשיתי דברים טובים בהתקפה, אבל עשיתי דברים יותר טובים הפעם גם בהגנה. מגיע קרדיט לליאור, אלן ובר, וכל החבר'ה האלה".

בסיום המשחק נרשמה תקרית עצובה כשמספר אוהדי הפועל תל אביב תקפו מאבטחת ששהתה באיזור יציאת השחקנים. האוהדים ניפצו בקבוק זכוכית על ראשה ופתחו אותו כשלמקום הוזעקו כוחות שיטור רבים ואמבולנס שטיפל בפצועה. האירוע התרחש לאחר שהרוחות בין כוחות האבטחה והאוהדים התלהטו לאחר שמאבטח התיז גז מדמיע על אוהד שהתפרע במהלך המשחק. המארחים אף השליכו חפצים לפרקט ועשויים לספוג כעת עונש הרחקה וקנס כספי גבוה לאחר שנענשו רק בשבוע שעבר על מעשים דומים וקיבלו משחק רדיוס על תנאי.

הצטרפולדףהפייסבוקשלרוניכהןווינרשוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי