ספאחיה: "הפסדנו ליריבה הכי טובה שפגשנו, אך יכולנו לעשות יותר"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-69:68 לאולימפיאקוס: "הדברים הקטנים עשו את ההבדל". דשון תומאס ניסה לשמור על אופטימיות: "נלחמנו עד הסוף והראינו אופי, הם יותר מנוסים"

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב נכנעה הערב 69:68 לאולימפיאקוס במסגרת המחזור השלישי ביורוליג, והיה זה הפסדם הראשון של נבן ספאחיה ושחקניו בכל המסגרות.

אמנם האדומים מפיראוס הגיעו ארצה ללא הכוכב הגדול ואסיליס ספאנוליס, אבל לצהובים אין יותר מדי זמן לחשוב על הפסדם הראשון מכיוון שכבר בעוד יומיים, ביום חמישי, הצהובים יתארחו בבלגרד אצל הכוכב האדום במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג, משחק אליו ימריאו כבר מחר.

לאחר המשחק הדרמטי אמר המאמן נבן ספאחיה: "אני לא יכול לומר דבר על המאמץ של השחקנים, ברוב הזמן היינו שם, אבל הם קבוצה טובה יותר כרגע והדברים הקטנים הכריעו את המשחק. אנחנו יכולים וצריכים לעשות דברים טובים יותר. אולימפיאקוס קבוצה טובה, היריבה הכי קשה שפגשנו, אבל באופן כללי עלינו לעשות יותר. יש לנו בעיות במשחק ההתקפה, היו לנו רק 9 אסיסטים. עלינו להגיע למשחק בבלגרד עם ביטחון, זה קצב משחקים של NBA, אבל זה המצב ועלינו להתמודד".


מייקל רול
אמר על המשחק ולקראת המפגש הבא: "היו המון דברים שיכולנו לעשות אחרת. הם היו יותר אגרסיביים מאנחנו, נדבר על כך באימון ונשפר. פרינטזיס שחקן מעולה, מה אני יכול לומר? הוא לקח את הזריקות וקלע. יש לנו משחק קשה כבר בעוד יומיים וצריך להתחיל להתכונן".

דשון תומאס נשמע אופטימי: "אני לא חושב שהפסדנו בגלל שהחטאנו בסיום. הראינו אופי במשחק ונלחמנו עד הסוף. נצפה בווידיאו של המשחק ונלמד את הטעויות הקטנות שעשינו, יש להם שחקנים טובים ומנוסים, אבל הראינו שאנחנו יכולים להתחרות עם כל קבוצה ועלינו להאמין בכך".


תומאס. שמר על אופטימיות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי