81:88 ביתי להפועל חולון על הפועל גלבוע/גליל

הפועל חולון
הפועל חולון | עדי אבישי

המחזור הרביעי בליגת העל יצא לדרך. המארחת שזכתה בניצחון ביתי ראשון העונה, כבר הוליכה ב-20 הפרש, האורחת חזרה אך זה לא הספיק לה. שיא קריירה לבלאט

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך עם ניצחונה הביתי הראשון העונה של הפועל חולון שאירחה את הפועל גלבוע/גליל 81:88. אחרי ארבעה הפסדים רצופים בהיכל טוטו, חזרו 3,300 אוהדים של חולון לחייך. הסגולים-צהובים כמעט איבדו יתרון 20 מול הפועל גלבוע/גליל הנחושה שלא מרימה ידיים בשום שלב, אבל בעזרת יכולת פנטסטית של תמיר בלאט ששיפר את שיא הקריירה שלו (17 נקודות) הבטיחו ניצחון ליגה שני ברציפות.


חולון פתחה עם הולוואי, וולדן, הרוש, תומאס ואלכסנדר, גלבוע עם סקוורר, ג'ונסון, שוכמן, סטון ולידיי. 
הרוש פתח את המשחק עם שלשה, אבל סקוורר וסטון הפכו, 3:4. וולדן וסטון החליפו שלשות וגם הרוש והולוואי צלפו מבחוץ בדרך ליתרון 7:12. לידיי וג'ונסון קירבו את גלבוע למרחק נקודה, אבל מור תפר את השלשה החמישית של הסגולים-צהובים, שסגרו את הרבע ביתרון 16:18. 



ההפגזה של חולון מבחוץ נמשכה בפתיחת הרבע השני עם צליפה של בלאט, אלא שהפעם הגיע גם שיפור הגנתי וארבע קליעות עונשין של הולוואי קבעו 18:25. בראון הרשים עם פאול וסל ואסיסט לדאנק של סטון, 27:25. גלבוע לא ניצלה מספר הזדמנויות להשוות או להפוך ופניני עם 7 נקודות רצופות ועזרה מוולדן ותומאס היעיל פתח פער דו-ספרתי, 27:38. לידיי זעזע את הסל בדאנק גדול במתפרצת, אבל תומאס החם קלע מעבר לקשת ופניני חתם רבע פנטסטי שלו ביתרון 31:45. 



יחזקאל סקוורר מול קורי וולדן (עדי אבישי)


גלבוע/גליל עלתה למחצית השנייה ללא סקוורר שנפצע בשריר התאומים ולאחר מכן איבדה גם את בראון, שנפצע שוב. שוכמן פתח עם שלשה ואסיסט לדאנק של אלטיט, אבל הסתבך בבעיית עבירות והסגולים-צהובים שוב ברחו עם דקות מצוינות של אלכסנדר בשני צידי המגרש, 38:53. שלשה של בלאט הדליקה את היכל טוטו וקבעה יתרון 20, אבל שלשה של ג'ונסון ומהלכים יפים של סטון ולידיי בצבע הורידו ל-70:57. שלשה של אלכסנדר חתמה את הרבע ביתרון 57:73.



טיישון תומאס עם עוד התקפה של חולון (עדי אבישי)  


לידיי המשיך למזער נזקים בפאול וסל וסטון בסל קשה הוריד ל-73:62. בראון החטיא שלשת מומנטום ובלאט קלע פעמיים מהקו, אבל ליי אפ של שוכמן ושלשה של וייס צימקו ל-75:68 בלבד. בלאט ענה בשלשה קריטית, אלא שג'ונסון מיד ענה וקרפלס בסל וירטואוזי קבע 78:72 באמצע הרבע. בלאט והולוואי קלעו סלים חשובים, קרפלס השאיר את האדומים בתמונה, 82:77. בלאט שוב לקח אחריות ושבר שיא קריירה, הולוואי דייק בארבע זריקות עונשין רצופות ומכאן גלבוע/גליל כבר לא חזרה. בסיום, 81:88 לחולון.  



ברכות לתמיר בלאט על שיא קריירה (עדי אבישי)


קלעו להפועל חולון
: טו הולוואי 21 נקודות, תמיר בלאט 17, ג'ו אלכסנדר 13 ו-11 ריבאונדים, שלומי הרוש 11, גיא פניני 9, קורי וולדן וטיישון תומאס 7 כ"א, יונתן מור 3. 


קלעו להפועל גלבוע/גליל: טיילר סטון 20 נקודות ו-11 ריבאונדים, זאק לידיי 18, אליייז'ה ג'ונסון 14, טל קרפלס 10, חואקין שוכמן, ג'ייקובן בראון 5 כ"א, בן אלטיט 4, ספנסר וייס 3, יחזקאל סקוורר 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי