כפי שפורסם לראשונה בספורט1: טראוויק שוחרר מחולון

ג'אבריל טראוויק
ג'אבריל טראוויק | עדי אבישי

הקבוצה של דן שמיר הודיעה על סיום דרכו של הפורוורד, שלא הצליח להותיר חותם. שחרורו של רייס הגיע והוא יכלל בסגל של חולון לקראת קרשיאקה (שלישי, 19:30) בליגת האלופות

(גודל טקסט)
הפועל חולון תנסה לרשום מחר (שלישי, 19:30) ניצחון בכורה בליגת האלופות בכדורסל כשהיא תתמודד נגד פינאר קרשיאקה. הקבוצה המריאה הבוקר לטורקיה וקיבלה בשורות טובות לאחר שהשחרור של גלן רייס התקבל והוא יוכל להירשם למשחק. הרכש החדש של דן שמיר יצא עם הקבוצה וצפוי לערוך מחר את הופעת הבכורה במדים הסגולים לאחר שעיכוב בשחרורו מנע ממנו לשחק במשחק הליגה האחרון מול גלבוע/גליל.


במקביל, הקבוצה הודיעה על שחרורו הרשמי של ג'אבריל טראוויק, כשעל הרצון להיפרד ממנו פורסם לראשונה בספורט1. הפורוורד האמריקני לא הצליח להותיר חותם בקבוצה כשתרם רק 3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים בליגת האלופות, ובליגה רשם יכולת נמוכה אף יותר כשעלה רק פעם אחת על לוח הקלעים עם 2 נקודות נגד בני הרצליה ורשם בממוצע 0.5 נק' לצד 0.3 ריבאונדים בארבע הופעות.



 


חולון תגיע למשחק מחר לאחר שני ניצחונות ליגה, האחרון שבהם בשבת האחרונה על גלבוע/גליל, אך באירופה מצבם של הסגולים הרבה יותר קשה. חניכיו של שמיר עדיין ללא ניצחון בליגת האלופות לאחר שהפסידו במחזור האחרון ליובנטוס הליטאית. למרות שקרשיאקה עלתה משלב המוקדמות, מדובר ביריבה חזקה יחסית שנמצאת כרגע במאזן 1:2 ועשויה לעשות חיים קשים לסגולים. "אנחנו יוצאים לשחק מול קבוצה קשוחה", אמר דן שמיר לקראת ההתמודדות, "ומקווים להמשיך להשתפר ולקחת את הדברים הטובים ממשחקי השבוע האחרון".


גלן רייס עם שלומי הרוש, קורי וולדן וגיא פניני (האתר הרשמי של הפועל חולון)

גלן רייס עם שלומי הרוש, קורי וולדן וגיא פניני (האתר הרשמי של הפועל חולון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי