מכבי ת"א תצא לראשל"צ, ירושלים תדרים לאילת

מייקל רול
מייקל רול | לירון מולדובן

המחזור החמישי ימשך ביום ראשון. הצהובים המושלמים רוצים להמשיך את היכולת מיום חמישי. הירושלמים בונים על קינסי

(גודל טקסט)
משחקי המחזור החמישי של ליגת העל יימשכו מחר (ראשון) במשחקים מסקרנים של מכבי תל אביב שתנסה להמשיך במומנטום החיובי מול מכבי ראשון לציון, והפועל ירושלים שרוצה לחזור לנצח בליגה במשחק מול הפועל אילת. 


הפועל אילת – הפועל ירושלים (19:45) 
הפועל ירושלים תנסה להתאושש מהפסד הבכורה שלה בליגה כשתתארח באולם בגין למשחק נגד הפועל אילת. ירושלים רשמה יכולת לא משכנעת בשבוע שעבר כשהפסידה למכבי אשדוד/באר טוביה בתחילת השבוע וביום רביעי רשמה ניצחון ראשון ביורוקאפ, שהגיע לאחר דרמה ומול יריבה נחותה בדמות רג'יו אמיליה. 




בבירה רוצים לרשום ניצחון על אילת שיחזיר את הביטחון לשחקנים והם מקווים להופעה טובה גם של טרנס קינסי שנרשם לראשונה העונה בליגה. הפורוורד קיבל דקות ראשונות העונה בניצחון על רג'יו אמיליה ולמרות שלא תרם התקפית, בירושלים מרוצים מהמחויבות והתרומה ההגנתית שהוא צפוי להחזיר לקבוצה. 


מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להוכיח כקבוצה את ההגנה שלנו אחרי הצעד הגדול שעשינו בפן הזה מול רג'יו אמיליה. צריך שכולם יעבדו חזק, ילחמו ויתנו את כל מה שיש להם. אני חושב שיהיה משחק קשה כך שנצטרך להיות מרוכזים ומחויבים. אנחנו רוצים לראות את הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק".


על חזרתו של טרנס קינסי הוסיף המאמן: "טרנס הוא חלק גדול מאוד מהקבוצה שלנו. ההצלה שלו במשחק באיטליה הביאה לנו את הניצחון למרות שהוא לא במאה אחוז. הוא מביא לנו גישה נהדרת ורוח ניצחון. כמובן שהוא היה חסר לנו ואנחנו מקווים ומצפים שהוא ישתפר. הוא צריך להיכנס לקצב".



קינסי. בבירה בונים עליו (ערן לוף)


הפועל אילת עם יכולת חלשה עד כה מפתיחת העונה, אך היא הקבוצה היחידה בליגה שרשמה סוויפ עונתי 0:3 על הפועל ירושלים אשתקד. זה יהיה גם המשחק הראשון בין אייזק רוזפלט שיפגוש לראשונה את הפועל ירושלים מאז עזב אותה בקיץ. 


מכבי ראשון לציון – מכבי תל אביב (20:30)
מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום החיובי שלה מול הקבוצה של שמוליק ברנר. הצהובים, שהחליטו להעניק מנוחה לפייר ג'קסון וארטיום פרחוסקי, גברו ביום חמישי על מילאנו לאחר תצוגה מרשימה ורוצים להמשיך ביכולת הטובה כשביום חמישי ריאל מדריד תגיע להיכל בתל אביב. 


מכבי ת"א נותרה הקבוצה היחידה בליגה ללא הפסד (מאזן 0:4). החבורה של נבן ספאחיה היא קבוצת הרבע האחרון הכי טובה בליגה עם 27 נקודות זכות לעומת 16.5 נקודות חובה בלבד. מכבי ראשון לציון נחשבת לקבוצה איכותית ולאחת ההפתעות בליגה כשלאחר הפסדים רבים במשחקי ההכנה, הקבוצה של ברנר התייצבה ומדורגת במעלה הטבלה. למעשה, מאז נוצחה במחזור הפתיחה בירושלים, עומדת הקבוצה על רצף של שלושה ניצחונות בפער דו-ספרתי וכעת היא מובילה את הליגה בקליעה (90.0 נקודות), אחוזים לשתיים (61.4%) ומדד (106.5).

 

אבי בן שימול שנפצע במחזור שעבר, נמצא בספק ויערוך מבחן כשירות לפני המשחק, בעוד עודד ברנדוויין החלים מהפציעה בידו וצפוי לערוך הופעת בכורה העונה. "צפוי לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה", אמר ברנדווין לקראת ההתמודדות, "אנחנו באים בתקווה להמשיך את המומנטום ורצף הניצחונות. אני שמח מאוד לחזור לשחק ואתן את הכל על המגרש כדי שננצח".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי