בהפועל ירושלים רוצים לתת ללוקאס דקות כבר מול גלאטסראיי

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | לירון מולדובן

אחרי ה-67:82 מול הפועל אילת, בהפועל ירושלים שחררו אנחת רווחה לקראת הקרב ביורוקאפ מול הטורקין ברביעי ואפילו קיבלו בחזרה את ליאור אליהו. הגארד החדש ינחת, קציקאריס מרוצה: "הוא שחקן נוח לאימון"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים רשמה אתמול "הישג" כשחיברה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. אחרי הניצחון הדחוק על רג'יו אמיליה ביורוקאפ, הגיע אמש (ראשון) ניצחון משכנע יותר 67:82 על הפועל אילת במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. האדומים שלטו במשחק מהפתיחה כשעלו ליתרון דו ספרתי, ולמרות שהמארחים חזרו לתמונה ברבע הרביעי, חניכיו של פוציס קציקאריס התעשתו והשיגו ניצחון חשוב שהעלה את הביטחון בתוך הקבוצה. 

אחרי שלא אהב את מעמדו שהחל להישחק, ליאור אליהו קיבל 22 דקות במהלך ההתמודדות והשיב עם 9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. האדומים נהנו מחמישה שחקנים בדאבל פיגרס והעניקו דקות גם לטרנס קינסי שנראה עדיין חלוד עם חמש נקודות ב-2/6 מהשדה. עם זאת, בירושלים מרוצים מהתרומה ההגנתית שלו, ומהשיפור בפן זה באופן כללי בקבוצה. 

"אהבתי את הדרך בה שיחקנו", החמיא קציקאריס בסיום, "כך רציתי שזה ייראה בהגנה מבינת האנרגיה ורוח הלחימה. צריך היה להראות אחריות הגנתית, לשחק קבוצתי וזה מה שהיה. יש משהו שונה בימים האחרונים – כולם עובדים קשה, דוחפים אחד את השני. עדיין יש נקודות לשיפור כמו הריבאונד, אבל אני בסך הכל מרוצה".


חושבים כבר על גלא. אוחיון (אודי צטיאט) 

סטרטוס פרפרוגלו הוסיף: "הצגנו רצינות מהדקה הראשונה על המגרש והיה לנו משחק טוב. זו המטרה שלנו – להציג הגנה טובה. זה מה שאנחנו עושים בימים האחרונים ואני חושב שאנחנו משפרים בזה. רצינו לשחק באינטנסיביות ולחצנו על אילת מהדקה הראשונה. זה משחק קבוצתי. היום אני עזרתי, מחר זה יהיה מישהו אחר. המשחק ביום רביעי הוא משחק שאנחנו חייבים לנצח בו. אנחנו חייבים להגן על הבית שלנו. במשחק הבית האחרון אכזבנו את האוהדים שלנו, ואני מקווה שנוכל להציג בפניהם משחק מהנה ביום רביעי". 

ירושלים תתכונן כעת למשחק החשוב מול גלאטסראיי ביום רביעי (19:45, ספורט1) ותקבל כבר מחר את קיילין לוקאס שיצטרף לקבוצה. הרכש החדש של האדומים ינחת מחר אחר הצהריים בארץ ובקבוצה מקווים לשלבו כבר במשחק הקרוב. "הוא מוכשר מאוד וקלעי טוב", סיפר קציקאריס על החיזוק החדש שלו, "שוחחתי איתו בטלפון והוא נרגש להגיע, זה צעד משמעותי עבורו. הוא חכם ומאוד נוח לאימון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי