אח של כדורסלן עבר בכיר נעצר בחשד להפעלת מעבדת סמים

מעבדת הידרו
מעבדת הידרו | צילום: משטרת ישראל

החשוד נעצר לפנות בוקר (חמישי) אחרי פשיטה על מעבדת הידרו בחולון, כשפתח את דלת המחסן. במקום נמצאו 240 שתילים במשקל של 13.5 ק"ג. מעצרו הוארך

(גודל טקסט)

מערב של בלשי מרחב איילון על מחסן ברחוב רבי עקיבא בחולון לפנות בוקר (חמישי) הוביל למעצרו של אחיו של כדורסלן עבר בכיר בחשד לניהול מעבדת הידרו. במקום נתפסו 240 שתילי קנאביס במשקל כולל של 13.5 קילוגרם.

לפנות בוקר כאמור ערבו בלשי מרחב איילון על אותו מחסן בעקבות מידע שהיה ברשותם, שם עלה חשד כי במקום מתנהלת מעבדת סמים. בשלב מסוים הגיע למקום צעיר שפתח את דלת המחסן באמצעות מפתח וגרם לבלשים לזנק ממקומם ולעצור אותו.

החשוד נחקר בתחנת המשטרה ולאחר מכן הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקש נציג המשטרה רס"ב ליאור סולומון להאריך את מעצרו של החשוד תוך שהוא מציג לשופטת חיותה כהן מסמך שבו פירט את פעולות החקירה שעל החוקרים לבצע.

בשלב הזה התחוללה דרמה באולם בית המשפט בשעה שפרקליטו של החשוד, עורך דין קובי בן שעיה, ביקש לשחרר אותו למעצר בית כשהוא מציג את אחיו של החשוד, כדורסלן עבר מוכר, כמי שיכול לשמור עליו בעת שהותו במעצר בית. השופטת כהן לא השתכנעה והחליטה להאריך את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון. החקירה נמשכת.


משטרת ישראל. אילוסטרציה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי