ספאחיה: אני צריך להזכיר לכמה שחקנים למה הם במכבי ת"א

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | דני מרון

אחרי הניצחון 80:90 על מכבי אשדוד. מאמן הצהובים לא היה מרוצה מחלק מהשחקנים וחושב קדימה: "עכשיו הדבר הכי חשוב זה לנוח ולהיות מוכנים למשחקים הבאים ביורוליג". משעור שבר את אפו

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

לפני השבוע העמוס שמחכה לה, מכבי תל אביב גברה היום (שבת) 80:90 על מכבי אשדוד/ באר טוביה ונשארה מושלמת עם שישה ניצחונות מפתיחת העונה בליגת העל.

ביחד עם השמחה מהניצחון, קיבלה מוליכת הטבלה בשורות רעות כשהפורוורד כארם משעור שבר את אפו לאחר התנגשות ראשים עם שחקן אשדוד אדם אריאל.

המאמן המנצח נבן ספאחיה אמר בסיום: "הם היו מוכנים אלינו. באנו בלי אנרגיה וחלק מהשחקנים לא שיחקו, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. אני אזכיר בחדר ההלבשה לכמה שחקנים למה הם במכבי ת"א ושהם צריכים לתת יותר. נתתי הזדמנות לחלק מהשחקנים. חלק הוכיחו את עצמם וחלק פחות. הכל בסדר ותחת שליטה. עכשיו הדבר הכי חשוב זה לנוח ולהיות מוכנים למשחקים הבאים ביורוליג".

ג'ייק כהן, שבלט אצל המנצחת עם 19 נקודות אמר: "זה היה מאמץ קבוצתי גדול. היה קשה, תמיד קשה במשחקים כאלה אבל היינו מפוקסים וזה מה שהביא לניצחון. אנחנו מוכנים לשבוע שיבוא, מי שמגיע לפה יודע שככה זה במכבי. אנחנו בכושר ומכינים אותנו בקבוצה בהתאם ללו"ז NBA".


כהן. לא חושש מהשבוע העמוס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי