מודי מאור: אני המאמן של הפועל ירושלים, בלי תאריך תפוגה

מודי מאור
מודי מאור | אודי ציטיאט

המאמן החדש התייחס למעמדו האישי לאחר ה-59:73 על עירוני נס ציונה: "אני איש של המועדון ואני נשאר פה". דייסון: "רצינו לנצח כדי שהמאמן החדש ירגיש בנוח". זילברשטיין: "לא מאמין בלעשות שינויים בסגל"

(גודל טקסט)

אחרי הסערה מפיטוריו של פוטיס קציקאריס ועם מודי מאור בהופעת בכורה כמאמן ראשי על הקווים, הפועל ירושלים ניצחה הערב (שבת) 59:73 את עירוני נס ציונה ותפנה עכשיו להכנות לקראת המשחק החשוב ביום רביעי מול לייטקבליס ביורוקאפ.

מאור אמר בסיום: "החבר'ה החליטו שהם באים לשמור והם שמרו. זאת הייתה החלטה שלהם. אני מרוצה מההגנה. ברור שיש לנו בעיות ויש עוד הרבה מה לתקן. אנחנו צריכים עוד שטף התקפי כדי שיהיה קל. ראינו הערב שני צדדים של הקבוצה. החצי הראשון היה מאוד אינטנסיבי ושוטף החצי השני היה אינטנסיבי אבל לא שוטף. היה ברור לנו שיש לנו עוד הרבה דברים לעבוד עליהם, אבל עשינו צעד ראשון בכמה תחומים שהיו חשובים לנו ויש לנו עוד עבודה עד שנגיע למטרות שלנו".

מעמדו האישי: "אני המאמן של הפועל ירושלים, בלי שום תאריך. אני איש של הפועל ירושלים ואני נשאר פה. היה לי כיף היום, לא ציפיתי לכלום. באתי לאמן משחק כדורסל וזהו. אני אוהב אתגרים ואני אוהב את הפועל, אז זה שילוב פנטסטי עבורי. אם הייתי מהסס לא הייתי לוקח את התפקיד, כי אני מרגיש אחריות גדולה על המועדון. אני משוכנע שנצליח ביחד ובגלל זה לקחתי את התפקיד בלב שלם. אני מודע לכך שיהיו עוד ימים קשים בהמשך ואנחנו מוכנים לצאת לדרך ביחד. יש לי צוות נהדר שעוזר ותומך וביחד נצא לדרך חדשה".

התפקיד החדש: "היו לנו יומיים מאוד עמוסים. לשמחתי אני עובד בארגון שהוא מדהים אז כמות התמיכה שהליווי שקיבלתי היא אינסופית מההנהלה ועד הצוות כולו, וכמובן האוהדים המדהימים שלנו שמרעיפים עלינו המון אהבה. התמקדנו אך ורק במשחק, לא היה לי זמן להיגרר למקומות אחרים".

קיילין לוקאס: "הוא חלק אינטגרלי מהסגל, אנחנו מכניסים אותו לעניינים ומן הסתם הוא לא בכושר כי לא התחיל את העונה כמו שצריך, אבל הציפיות הן גדולות ממנו. אנחנו מנסים לבנות צורת משחק, זה לא יום לניסויים ואני בטוח שעוד נראה ממנו דברים טובים".

ג'רום דייסון. רצה לנצח בשביל המאמן החדש (אודי ציטיאט)
ג'רום דייסון. רצה לנצח בשביל המאמן החדש (אודי ציטיאט)

הישראלים: "אני לא מכיר תעודת זהות של אף שחקן בהפועל, מי שיהיה טוב ישחק. ראינו היום תגובה של אנשים גאים ותחרותיים שידעו לבוא ולהגיב למה שקרה. נצטרך קודם כל ארנה מלאה, אנחנו צריכם שהמקום הזה ירעד כמו במשחק נגד אולם בשנה שעברה, אני ממש זוכר את הפרקט רועד לי מתחת לרגליים. אם יש משהו לקחת ממסיבת העיתונאים הזו זה שאנחנו צריכים את הארנה מלאה. מכאן והלאה נמשיך להשתפר".

שוני בקבוצה: "אין משהו חדש אצל השחקנים, הם מקצוענים שבאים לעבוד ועושים את העבודה שלהם כמו שצריך. אני מקווה שביחד, בלי קשר למה שהיה עם פוטיס, נבנה משהו חדש ביחד. יש לנו בעיות מקצעיות נטו שצריך לפתור, יש דברים שצריך להתקדם ולהשתפר בהם וכמו בכל ספורט יש אספקטים מנטאלים שצריך לטפל בהם בכל משחק".

קציקאריס ומאור. השאיר את היווני מאחור (אודי ציטיאט)
קציקאריס ומאור. השאיר את היווני מאחור (אודי ציטיאט)

הגארד ג'רום דייסון הוסיף: "תמיד צריכה להיות אופטימיות בהפועל ירושלים, במיוחד רצינו לנצח כדי שהמאמן החדש ירגיש בנוח. ידענו שנס ציונה קבוצה קשוחה ושאם נלחץ אותם נרוויח מזה. בחצי השני יותר מדי דברים לא עבדו ואני שמח שמה שעשינו במחצית הראשונה הספיק לנו כדי לנצח".

ההגנה: "הדבר החשוב מבחינתנו היה הגנה. לחצנו את הכדור, עשינו עבודה טובה על הקלעים שלהם. יש לנו קבוצה באמת טובה, אנחנו צריכים להיות ביחד במיוחד על ידי ההגנה".

נדב זילברשטיין.
נדב זילברשטיין. "התחלנו ברכות" (אודי ציטיאט)

מהעבר השני אמר נדב זילברשטיין: "פתחנו מאוד לא טוב. ידענו שהם יבואו אגרסיביים, אבל התחלנו ברכות ואיבדנו הרבה כדורים שגרמו להם לעשות הרבה סלים קלים. אני אקח דווקא את החצי השני שבו עשינו עבודה יוצאת מהכלל. אבל בשביל להתחרות עם קבוצות ברמה הזאת צריך לשחק הרבה יותר אגרסיבי ולבצע יותר טוב בהתקפה".

שינויים בסגל: "אנחנו עדיין צריכים למצוא את הדרך שלנו ולהיות יותר עקביים. יש לנו בעיות שאני צריכים לדעת איך לפתור אותם. אני לא יודע אם יהיו שינויים בסגל, אני לא מאמין בזה. אני מאמין בצוות ובשחקנים שלי שנעשה את העבודה בהמשך".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי