"שכולם ידעו את האמת": הסיבות מאחורי הגעתו של רוברטס לירושלים

רונלד רוברטס
רונלד רוברטס | אתר רשמי

בקבוצה האוסטרלית טוענים שהפורוורד החדש של האלופה פצוע בצורה חמורה בברך, הפורוורד מכחיש: "אין לי שום פציעה" וחברתו תקפה: "למאמן ג'ואי יש בעיית אגו". רוני כהן על מלחמת הגרסאות בין הצדדים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים מנסה לצאת לדרך חדשה ולאחר שהביאה את קיילין לוקאס ופיטרה את פוטיס קציקאריס, האדומים השלימו את השינויים בקבוצה עם החתמתו של רונלד רוברטס. הרכש החדש, שהצטרף בניסיון להחזיר את ירושלים למסלול הנכון, מגיע לקבוצה לאחר שנחתך בחודש שעבר מאדלייד 36' האוסטרלית בטענה כי הוא סובל מפציעה חמורה בברך. אולם, נראה שהמצב מורכב הרבה יותר.

ב-5 באוקטובר, יום לפני מחזור הפתיחה של הליגה האוסטרלית, הודיעה אדלייד על שחרורו המיידי של רוברטס מהקבוצה בעקבות פציעה בברך. "לרוע המזל, רונלד סובל מפציעה בברך שתמנע ממנו לשחק ביכולת האמיתית שלו", פירט מאמן הקבוצה, ג'ואי רייט, את הסיבה לשחרורו. "בליגה הקצרה והעמוסה שלנו אנחנו זקוקים לשחקן שיתרום לנו באופן מיידי. אנחנו מאחלים לרונלד בהצלחה בהמשך הדרך".

הקבוצה החליטה כאמור לשחרר את הפורוורד לאחר השלמת משחקי ההכנה, ורגע לפני פתיחת העונה. בהודעה שהוציאה ברשתות החברתיות היא דאגה לציין שהשחרור של רוברטס נעשה בשל "פציעה חמורה בברך שלו". הפורוורד, מצידו, דחה מיד את הטענה: "האמת היא שאין לי שום פציעה", כתב השחקן בתגובה לציוץ הרשמי של המועדון, "הדיווחים שקריים, אני בריא לחלוטין".

קרב הגרסאות בין הצדדים קיבל תפנית נוספת כשרייצ'ל קליין, חברתו של השחקן, תקפה את התנהלות הקבוצה ברשתות החברתיות: "אין בחוזה של רונלד אפשרות לחתוך אותו בשל יכולת חלשה, פציעה או מחלה". היא כתבה בפוסט זועם בפייסבוק, "למאמן ג'ואי יש בעיית אגו ומשום מה הוא הוציא אותה על על רונלד בשבועות האחרונים. הוא תמיד אמר לו שהוא לא מתאמץ מספיק. כשהוא סיים את המשחק בסינגפור (בטורניר הכנה של הקבוצה) עם דאבל דאבל, ג'ואי אמר לו שזה עדיין לא מספיק ושבליגה האוסטרלית זה יתורגם רק לשמונה נקודות ושלושה ריבאונדים. כל מה שהוא רצה לעשות היה לשחק למען הקבוצה".

רונלד רוברטס. מתקבל בברכה בעיר הבירה (הפועל ירושלים, אתר רשמי)
רונלד רוברטס. מתקבל בברכה בעיר הבירה (הפועל ירושלים, אתר רשמי)

"אני רוצה שכולם יידעו את האמת", המשיכה קליין. "הקבוצה הזאת התייחסה אלינו כמו לזבל מאז שהגענו. ניתן היה לחשוב שבחודשיים שאנחנו כאן הם כבר היו מספקים לנו לפחות חיבור לאינטרנט. זאת ליגת כדורסל מקצוענית, ובכל זאת הם מתייחסים לשחקנים כאילו הם בתיכון".

הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי