חולון: אלכסנדר ייעדר כחודש וחצי, אך בלאט לא סובל מקרע

ג'ו אלכסנדר
ג'ו אלכסנדר | עדי אבישי

הניצחון הדרמטי על אשדוד גבה מחיר כבד מדן שמיר והפגרה באה לסגולים-צהובים בדיוק בזמן. הפורוורד החמיר את פציעתו משום שהמשיך לשחק, הרכז עבר בדיקת MRI ששללה פציעה חמורה, אולם לא ישחק עם הנבחרת

(גודל טקסט)

הפועל חולון רשמה אתמול (שבת) ניצחון חמישי ברציפות בליגה, 106:109 על מכבי אשדוד, אולם שמחת הניצחון התקבלה ברגשות מעורבים לאור פציעותיהם של תמיר בלאט וג'ו אלכסנדר.

הפורוורד המתאזרח נקע את קרסולו במהלך המשחק וירד לחדר ההלבשה לקבלת טיפול ראשוני, אך ביקש לחזור לשחק וסיים את ההתמודדות עם 18 נקודות וארבעה ריבאונדים. היום התבררה חומרת הפציעה כשאלכסנדר ייאלץ להיעדר מהמגרשים כחודש וחצי, וככל הנראה העובדה שהמשיך לשחק למרות הפציעה החמירה את מצבו.

משמעות הדבר – הפורוורד לא יהיה כשיר לנבחרת והוא נופה כבר מהסגל הסופי לקמפיין הקרוב. מי שיתפוס כעת את משבצת המתאזרח באופן וודאי הוא ריצ'ארד האוול, שהיה אמור להיאבק על מקומו מול אלכסנדר.

בלאט
בלאט. מכה קשה (עדי אבישי)

מי שחששו כי נפצע בצורה חמורה גם כן הוא תמיר בלאט, שזומן גם הוא לנבחרת, אחרי שנפגע ברגלו במהלך ההארכה במשחק אתמול כשנחת לא טוב לאחר ניסיון חטיפה. הרכז עבר הלילה צילום MRI שהבהיר כי אין קרע או חבלה חמורה והוא יוכל לשוב לאימונים לאחר מספר ימי מנוחה, אולם בשל כך לא ייקח חלק בקמפיין הנבחרת הקרוב. כזכור, גם טו האולוואי נפצע לפני שבועיים וישוב לשחק רק בעוד 2-3 שבועות. בינתיים הקבוצה יצאה לפגרת הנבחרות ותוכל לנצל את המצב להתאוששות לקראת המשך העונה.

תמיר בלאט כתב ברשת החברתית אחר הצהריים: "השעות האחרונות היו לא פשוטות עבורי, אך לשמחתי הממצאים לא מעידים על קרע או חבלה חמורה. אני מתאושש כעת ומצפה לחזור לכמה שיותר מהר למגרש. אני מודה לכל מי שתמך ודאג לשלומי, מעריך זאת מעומק לבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי