300 שקלים לאולם: נחשפו המחירים להפועל ירושלים נגד מכבי ת"א

אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים | דני מרון

האלופה החלה במכירה לקראת המשחק הגדול של הכדורסל הישראלי אך המחירים רחוקים מלהיות שווים לכל כיס. האוהדים לא אהבו זאת והגיבו: "שמתם על דגלכם את החוויה המשפחתית, אי אפשר לבוא אפילו עם בת זוג"

(גודל טקסט)

הליגה הישראלית בכדורסל תצא הלילה לפגרת הנבחרות, אך מעבר לפינה כבר נמצא המשחק הגדול של השנה, כשהאלופה הפועל ירושלים תארח בארנה את מכבי תל אביב ביום ראשון, 3.12, בעוד שבועיים בדיוק. מטבע הדברים מייצר המשחק הגדול עניין רב, והאולם צפוי להתמלא בלמעלה מ-11,000 צופים. רבים מהם התאכזבו מאוד לגלות היום (ראשון) שמחירי הכרטיסים לא ממש מזמינים.

על הנייר, המחיר הזול ביותר המוצע למכירה הוא 40 שקלים לכרטיס נוער, ליציעים האלכסוניים העליונים (1, 5, 7 ו-11). בפועל, מסומנים היציעים הנ"ל כתפוסים והם ככל הנראה אזלו, והכרטיסים הזולים ביותר הזמינים לרכישה הם ליציעים הפחות טובים, מאחורי הסל (6 ו-12), במחיר של מאה שקלים כל אחד.

ומה אם חשקה נפשכם במקום משופר באולם? כעת כבר תיאלצו להיפרד מ-300 שקלים לפחות, כשהמחיר אף עשוי לטפס גבוה יותר. אוהדים רבים לא אהבו זאת, ואחד מהם אף הטיח בדף הפייסבוק של הקבוצה: "300 שקל למקום נורמאלי? אתם קבוצה ששמה על דגלה את החוויה המשפחתית..אדם ממוצע לא יכול להרשות לעצמו לבוא אפילו עם בת זוג במחיר כזה". יש להבהיר כי תגובת הפועל ירושלים תובא לכשתתקבל.

אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים. ימלאו את הארנה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי