פייר ג'קסון: הוכחנו שמכבי תל אביב קבוצה טובה יותר

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | אודי ציטיאט

רכז הצהובים היה מרוצה אחרי הניצחון הראשון של הקבוצה בארנה: "כולם מפרגנים אחד לשני וזה אחד הסודות של ההצלחה שלנו העונה". קול: "עכשיו אני מכיר את היריבות בין מכבי והפועל ירושלים"

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב רשמה היסטוריה קטנה כשניצחה לראשונה את הפועל ירושלים בארנה במסגרת הליגה. הצהובים סימנו את המשחק מול האלופה ככזה שיכול להשכיח את ההפסדים שרשמו לאדומים בשנים האחרונות ובסיום ההתמודדות הם סימנו וי ענק עם ניצחון מרשים שעשאיר אותם מושלמים בליגה ובמומנטום חיובי לקראת המשך העונה.

אחרי מחצית ראשונה שקולה, מכבי עלתה למחצית השניה הרבה יותר אגרסיבית כשהגבילה את ירושלים על 24 נקודות בלבד בעשרים הדקות האחרונות של המשחק, 3 פחות ממה שחניכיו של מאור קלעו ברבע השני בלבד. מי שזכה למחמאות רבות בסיום היה ג'ונה בולדן שלא קלע בספרות כפולות (9 נקודות), אך הוריד 12 ריבאונדים ורשם משחק הגנה אישי וקבוצתי נהדר. הפורוורד קיבל משימה חשובה בדמות ניטרולו של אוסטין דיי והמבצע הוכתר בהצלחה לאחר שהאמריקני נעצר על 10 נקודות באחוזים רעים. גם אלכס טיוס זכה לשבחים על תרומתו ההגנתית כשעצר את ריצ'ארד האוול על 0 נקודות במחצית השניה ושינה זריקות בצבע לאחר שהמתאזרח רשם מחצית ראשונה מצויינת עם עשרים נקודות ושליטה ברחבות.


 


 

במכבי מרוצים גם מההופעה שרשם כארם משעור שסיפק חמש נקודות ושני ריבאונדים בעשר דקות שקיבל. הפורוורד הישראלי שב לאחר היעדרות ארוכה בגין שבר באף ושיחק עם מסכה לראשו, אך הפגין במשחק החזרה שלו הרבה אנרגיות ואגרסיביות שסיפקו את הצוות המקצועי. במכבי מתכוונים להעניק לשחקן דקות רבות יותר בהמשך ולהפוך אותו לשחקן רוטציה קבוע, ולא מן הנמנע שיערוך הופעת בכורה ביורוליג ביום חמישי הקרוב מול ולנסיה בהיכל.


 


משעור. בכורה ביורוליג מול ולנסיה? (אודי ציטיאט)

 

"הניצחון הזה הוכיח שאנחנו קבוצה טובה יותר", הצהיר פייר ג'קסון בסיום, "כולם כמובן רוצים להראות מי הקבוצה הכי טובה, ואני חושב שהראנו את זה במשחק הזה. היה חשוב לי כרכז שנסיים את המשחק טוב. יש כימיה בין השחקנים כשכולם מפרגנים אחד לשני וזה אחד הסודות של ההצלחה שלנו העונה. כמובן שצריך להמשיך להשתפר ולעבוד ביחד כדי לשמור על ריכוז ולהמשיך כך". הרכז שבלט עם 18 נקודות, 10 אסיסטים ויכולת מרשימה במאני טיים, הוסיף: "אהבתי מאוד את האווירה, ירושלים קבוצה טובה אבל העלנו רמה במחצית השנייה. הצגנו משחק אגרסיבי וזה היה חשוב גם לי באופן אישי". 


"עכשיו אני מכיר את היריבות בין מכבי והפועל ירושלים", הוסיף נוריס קול שלא ידע על היריבות עם הקבוצה מהבירה עד לפני מספר ימים, "היתה כאן אווירה נהדרת. הקהל שלנו היה רועש כפי שציפינו והאווירה היתה טובה. שיחקנו טוב מאוד במחצית השניה. הם התחילו את המשחק עם הרבה אנרגיות, אבל ידענו שאנחנו יכולים לעצור אותם ולברוח במחצית השניה. לפייר היה משחק אדיר וגם הגבוהים שלנו היו מאוד אקטיביים, הורידו ריבאונדים וחסמו זריקות, בייחוד ג'ונה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק. היריבות היא רק בין המועדונים, אבל אנחנו יכולים לשלוח מסר בכל משחק. זה טוב שניצחנו את המשחק, אבל כל משחק חשוב".




איתי שגב סיכם: "שיחקנו מצוין, בעיקר בחצי השני. אנחנו רואים תוצאות שונות מהעונה שעברה וזה בא לידי ביטוי בתוצאת המשחק הזה שניצחנו בארנה. ניצחנו אותם במשחק ליגה וזה ניצחון הליגה הראשון שלי בארנה". למרות ההתלהבות מהניצחון, הקפטן סירב להתייחס למשחק הזה כאל הצהרת כוונות ופרגן לג'קסון על ההופעה הטובה: "המשחק הזה רק מראה שקלענו יותר נקודות מהם, זה מה שקרה. פייר ג'קסון משחק מצוין ועושה מעבר למה שצריך. הוא שומר מצויין, ואנשים לא שמים לב כמה הוא שומר מצוין".



שגב. נמנע מהצהרת כוונות (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי