בכורה לג'סטין מרטין, שמיר: מפגש מאתגר

דן שמיר
דן שמיר | עדי אבישי

הפועל חולון תנעל את הסיבוב הראשון בליגת האלופות מול אולדנבורג (19:30), והפורוורד יערוך הופעה ראשונה אחרי שעדיין לא נרשם לליגה. שמיר הצהיר: "נצטרך להיות טובים ומרוכזים"

(גודל טקסט)

הפועל חולון תשלים את הסיבוב הראשון בליגת האלופות בכדורסל כשתארח הערב (שלישי, 19:30) את אולדנבורג הגרמנית. בקבוצה מקווים לרשום ניצחון על המועדון הגרמני, שמדורג שלישי בטבלה, כדי להעלות את סיכוייהם להעפיל לשלב הבא במפעל שסומן כיעד חשוב העונה. "המשחק הערב מאתגר", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "נצטרך להיות טובים עד לפרטים הקטנים ולהיות מרוכזים יחד בכל המשחק".


ההתמודדות הערב תהיה הופעת הבכורה של ג'סטין מרטין שחתם בקבוצה ויחזק אותה במשחקים באירופה. הפורוורד התאמן עם הקבוצה בתקופה האחרונה ובעקבות ריבוי הפציעות וההרכב הבעייתי הוחלט להחתימו על חוזה ניסיון ולרשום אותו רק לליגת האלופות, כדי לא לבזבז מקום במכסת הזרים בליגה הישראלית.




בחולון יקבלו בחזרה את שלומי הרוש שחוזר מפציעה כשגם טי. ג'יי קליין מתאקלם עדיין אצל הסגולים לאחר שתרם שבע נקודות וחמישה כדורים חוזרים בניצחון על נס ציונה בתחילת השבוע וכעת הוא יערוך הופעת בכורה עם הקבוצה גם באירופה. מנגד הקבוצה של דן שמיר תחסר עדיין טו הולוואי וג'ו אלכסנדר, שעדיין פצועים ולא ייקחו חלק בהתמודדות.


עד כה חולון רשמה יכולה חלשה בקמפיין האירופי כשהיא מדורגת אחרונה בביתה במאזן 5:1 והיריבה הגרמנית לא צפויה לעשות לה חיים קלים. בניגוד ליכולת הבינונית באירופה, חולון מחזיקה כבר ברצף של שישה ניצחונות בליגה וחולקת את המקום השני בטבלה עם הפועל ירושלים. בנוסף, הקבוצה גרפה את כל תארי החודש האישיים כששלושה נציגים נבחרו לתואר שחקן החודש (גלן רייס ג'וניור), השחקן הישראלי (ג'ו אלכסנדר) ומאמן החודש (דן שמיר).

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי