גורקה פוטר מבני הרצליה: "מודה לקהל", שיבק וטפירו מועמדים להחליפו

מיקי גורקה
מיקי גורקה | צילום: עדי אבישי

זעזוע בקבוצה מהשרון בעקבות פתיחת העונה המאכזבת, ממנו נמסר: "פיטוריו כואבים אך הכרחיים", שטיין יאמן מול שרלרואה ביורופקאפ. אקס הפועל אילת עשוי להגיע במקומו, אך המאמן הוותיק זוכה לעדיפות

(גודל טקסט)

בני הרצליה נפרדה הערב (שלישי) ממיקי גורקה. המאמן ששוחח היום עם יושב הראש אלדד אקוניס בעקבות מצבה העגום של הקבוצה, יוחלף זמנית בעוזרו אלון שטיין, שיאמן את הקבוצה מול שרלרואה ביורופקאפ. אתמול הובסה הרצליה מול הפועל גלבוע/גליל, תבוסה שהובילה לסיום דרכו של גורקה. הקבוצה מהשרון פתחה את העונה בצורה פושרת והיא הפסידה כבר שישה משחקים העונה, מתוך שמונה מחזורים. 


מהמועדון נמסר: "פיטוריו של מיקי הם כואבים, אך לדאבוננו, לנוכח התוצאות מאז פתיחת העונה, הם הפכו לכורח המציאות. אנו מודים למיקי על ארבע שנים בהן היה לנו העונג להיחשף לאישיותו הייחודית ובהן היו הוא ובני משפחתו לחלק ממשפחת בני הרצליה. אנו מודים לו על ההישגים שאליהם הוביל את המועדון ועל תרומתו לקהילה בהרצליה ומאחלים לו מכל הלב הצלחה בהמשך הדרך".




כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מעמדו של גורקה התערער בעקבות הפתיחה המגומגמת והתבוסה אמש לגלבוע/גליל, שהגיעה בסגל חסר, אך יצאה מאולם היובל עם ניצחון גדול. ראשי הקבוצה ערכו תחילה שינויים בסגל כששחררו את חליל קנאסביק והחתימו את מייקל אפרבאה, שמתברר עד כה כהחתמה טובה עם 17 נקודות בממוצע בשתי ההופעות שלו, אך היכולת הירודה שהקבוצה מפגינה דוחפת אותם לערוך שינויים נוספים מלבד בעמדת המאמן.


במועדון קיימת אכזבה רבה מהתפקוד של הקבוצה שמדורגת בתחתית הליגה עם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים ובמאזן 6:2 עונתי, כשגם באירופה המצב של הקבוצה מהשרון לא מזהיר כשהיא העפילה ליורופקאפ בעקבות יחס סלים עדיף במוקדמות, אך איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא כשהיא במאזן 4:1.


מיקי גורקה ביקש להיפרד מהאוהדים, במסר אישי משלו:
"אני מבקש להודות לקהל של בני הרצליה על שלוש שנים נפלאות שבהן קיבלתי חום ואהבה. אין לי ספק כי המועדון יידע ימים טובים יותר עוד בעונה הנוכחית". pic.twitter.com/7gfZQZV0jZ

— Bnei Herzliya (@BHerzliya) December 5, 2017


המועמד המוביל להחליפו. שיבק (עדי אבישי)


מי שנחשב כעת למועמד המוביל לרשת את את מקומו של גורקה במידה ויעזוב הוא אריק שיבק. מאמן הנבחרת לשעבר התחיל את העונה שעברה במכבי ראשון לציון ולקראת סיום העונה עבר למכבי תל אביב למשך חודש עד שהודח עם הקבוצה בחצי הגמר. את העונה הנוכחית פתח שיבק ללא קבוצה וכעת הוא עשוי להגיע למועדון מהשרון שינסה לצאת לדרך חדשה. גם מאיר טפירו, ששיחק בשתי קדנציות שונות בקבוצה מהשרון ופוטר מהפועל אילת, ברשימת המועמדים לרשת את גורקה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי