הרצליה ממתינה לתשובה מקטש, שיבק סירב להצעה

עודד קטש
עודד קטש | צילום: פיב"א

בני הרצליה תערוך הערב את משחק הפרידה שלה מהיורופקאפ, אך עובדת כרגע על מציאת מחליף לגורקה. מאמן הנבחרת הפך למועמד המוביל לאחר ששיבק דחה את הצעתם. במידה וייסרב תעשה פניה לטפירו

(גודל טקסט)

בני הרצליה תארח הערב (18:30) את שרלרואה למשחק שיחתום עבורה את קמפיין היורופקאפ. הקבוצה מהשרון תעלה לפרקט באולם היובל כשאין לה כבר על מה להיאבק מלבד הכבוד שלה לאחר שהיא איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא והמשחק היום יהיה לפרוטוקול בלבד.

אך עם כל הכבוד למשחק הערב, רוב העיניים בהרצליה נשואות לשינויים שהקבוצה עורכת על הקווים בעקבות פיטוריו של מיקי גורקה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מעמדו של גורקה התערער בעקבות התבוסה לגלבוע/גליל ואתמול הוחלט להיפרד ממנו לאחר ישיבה ארוכה ושלוש שנים וחצי של שיתוף פעולה. מי שיעמוד על הקווים במשחק נגד הבלגים הערב הוא אלון שטיין שקודם באופן זמני לתפקיד עד שיימצא מחליף מתאים. "כרגע אנחנו מתעסקים במשחק הקרוב ואחרי זה נראה לאן זה יתקדם", אמרו בקבוצה.

כאמור, כרגע אין התקדמות בנוגע למאמן הבא, אולם מועמד אחד כבר ירד מהפרק – אריק שיבק. מי שנחשב תחילה למועמד המוביל לרשת את גורקה לא יגיע בסופו של דבר להרצליה לאחר שהצדדים הגיעו למבוי סתום בשיחות ביניהם. יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס, והמאמן הוותיק נפגשו מספר פעמים כדי להביאו למועדון מהשרון, אך לא הגיעו להסכמה בקשר למספר סעיפים. "זה לא ייצא לפועל, יש כמה נושאים עליהם אין הסכמה", אמר גורם שהיה מעורב בשיחות.


שיבק. כבר לא יגיע להרצליה (עדי אבישי)

לאחר שמועמדותו של שיבק ירדה מהפרק, אקוניס פנה לעודד קטש ואמש ערך איתו שיחה ראשונית בה הגיש לו הצעה לאימון הקבוצה. המאמן הלאומי מעוניין מאוד לאמן שוב בליגה ויש לציין כי חוזהו באיגוד כמאמן הנבחרת מאפשר לו לאמן במקביל קבוצה. עם זאת המצב המקצועי של הרצליה, כמו גם תנאי העסקתו, גורמים לו להתחבט אם לקבל את התפקיד והוא צפוי לתת תשובה סופית למועדון בימים הקרובים. במידה שגם קטש יגיב בשלילה, המאמן הבא ברשימה הוא מאיר טפירו שעד כה לא נעשתה אליו שום פניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי