אכזבה במכבי ת"א: "חולון היו יותר אגרסיביים מאיתנו"

גלן רייס ג'וניור מול דיאנדרה קיין
גלן רייס ג'וניור מול דיאנדרה קיין | עדי אבישי

תחושות קשות בקרב השחקנים בצהוב לאחר ה-93:89 וההפסד הראשון העונה בליגה. ג'קסון: "הרכז שלהם הוא הבן של דייויד בלאט? פעם הבאה נתכונן אליו יותר טוב". דיברתולומיאו: "לא הצגנו את האינטנסיביות הנדרשת"

(גודל טקסט)

מאזנה המושלם של מכבי תל אביב בליגה הגיע לסיומו אמש (ראשון) לאחר שהצהובים הפסידו 93:89 להפועל חולון בהפסד הבכורה שלהם בליגה. אחרי שמונה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה, הקבוצה של נבן ספאחיה נכנעה ליכולת טובה של הסגולים ששלטו במשחק מהפתיחה ורשמו את ניצחונם השביעי ברציפות במסגרת המקומית. חולון הובילה כבר ב-15 נקודות בפתיחת הרבע הרביעי, אבל דווקא אז הצהובים פתחו מבערים, צימקו את ההפרש וכפו דרמה בסיום.

הדקות האחרונות אופיינו בלא מעט מתח ונדנדת סלים בין הקבוצות, כשפייר ג'קסון היה השחקן החם של מכבי תל אביב. הרכז האקספלוסיבי רשם יכולת חלשה בשלושת הרבעים הראשונים עם 3 נקודות ומדד מינוס 4, אך ברבע האחרון הציג יכולת מופלאה כשקלע 17 נקודות כולל מספר מהלכים גדולים שהביאו לצמצום מהיר של ההפרש. אלא שלמרות הריצה המרשימה ברבע האחרון, הצהובים לא הצליחו לנצח את המשחק והתחושה בקרב השחקנים לאחר הפסד הבכורה בליגה הייתה קשה.

"הם באו יותר אגרסיביים מאיתנו, הם הובילו עלינו מהפתיחה והצליחו לנצח", אמר פייר ג'קסון באכזבה, "כל קבוצה רוצה לבוא ולתת את הכי טוב מולנו, וככה גם חולון ששיחקו כדורסל טוב למשך 40 דקות. היו לי ארבעה איבודי כדור. אסור שזה יקרה שוב וניסיתי לתקן את זה במחצית השנייה. חולון קלעה כמה שלשות נהדרות, יש להם סקורר נהדר כמו גלן רייס ורכז (תמיר בלאט) שיודע לקלוע שלשות נהדרות שאני לא זוכר את שמו. הרכז הזה הוא הבן של דייויד בלאט? נעשה עבודה טובה יותר להתכונן אליו במשחק הבא. חולון ידעו לסגור את המשחק ככה, אבל אני מאמין שעשינו הכנה מספיק טובה למשחק".


ג'ון דיברתולומיאו
הוסיף: "צריך לתת קרדיט לחולון. הם שיחקו טוב, קלעו את הזריקות בסיום ולקחו את המשחק. האם זה אשמת ההגנה שלנו? לא הצגנו מהתחלה את רמת האינטנסיביות שהיינו צריכים וזה גרם להם להרגיש בנוח, וברגע שאתה במצב כזה, כדורים נכנסים והם הוכיחו את זה". למכבי, כאמור, אין הרבה זמן להתאושש מההפסד כשכבר מחר (שלישי) הם ישחקו נגד עירוני נהריה וכשביום שישי מחכה להם משחק קשה נגד צסק"א במוסקבה. "יש לנו לו"ז צפוף", הודה המתאזרח. "אבל ננסה להבין מה צריך לשפר ולתקן ובמקביל לשים את המשחק הזה מאחורינו כי יש לנו כבר עוד משחק ביום שלישי. נעשה מה שצריך ונתכונן למשחק נגד נהריה".

תמיר בלאט משמאל. לא ידעו שהוא הבן של דייויד (עדי אבישי)
תמיר בלאט משמאל. לא ידעו שהוא הבן של דייויד (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי