ממשיכה להתחזק: מכבי חיפה החתימה את זאק גרהאם

זאק גרהאם 
זאק גרהאם  | אתר רשמי

סגנית אלופת המדינה צירפה את הסווינגמן (28, 1.96), ששיחק בשנתיים האחרונות בוונצאולה, עד תום העונה. ג'ף רוזן: "הוא שחקן דינמי עם היסטוריית עשירה של הצלחות"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של זאק גרהאם עד תום העונה. גרהאם, סווינגמן בן 28 המתנשא לגובה 1.96 מטר, שיחק בקולג' "אול מיס" לצד חברו רג'י באקנר שישתף איתו פעולה שוב. הוא שיחק בשתי העונות האחרונות בוונצואלה בקבוצת "גוארוס דה לרה" במדיה זכה באליפות ב-2016/17 וכן עזר לקבוצתו לזכות במספר תחרויות בן לאומיות, תוך שהוא זוכה פעמיים בתואר ה-MVP.


בעונת שעברה שיחק גרהאם בעשרים וארבעה משחקים של קבוצתו במסגרת הליגה הסדירה וקלע 11.3 נקודות למשחק. הוא שותף גם בשמונה משחקים במסגרת ליגת דה לאס אמריקס בהם קלע 16.8 נקודות למשחק. 
בשבע השנים האחרונות שיחק גרהאם בליגת הפיתוח וכן בליגות הפיליפינים, טורקיה, מקסיקו, פורטו ריקו, ספרד ולאחרונה בוונצואלה.



הוא זכה באליפות בליגה המקסיקנית כשחקן בקבוצת סולס דה מקסיקלי בשנת 2015, שם עמד על ממוצע של 20.6 נקודות, 4.1 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים ו -1.1 חטיפות. "זאק הוא שחקן דינמי עם היסטוריית עשירה של הצלחות", אמר הבעלים ג'ף רוזן, "אנחנו שמחים שזאק הצטרף אלינו ואנחנו מצפים שהוא יוסיף לנו יצירתיות וייתן ערך מוסף על המגרש ובחדר ההלבשה". 


אחרי שפתחה את העונה בצורה מאכזבת, מכבי חיפה התחילה להתאזן וביום רביעי האחרון היא רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות עם 72:86 על בני הרצליה. הקבוצה של עופר רחימי ביצעה כבר שינויים בסגל עם החתמתם של גוני יזרעאלי ורג'ינלד באקנר ובמקביל נפרדה מוויל גרייבס ומנתנאל ארצי שהושאל עד סוף העונה למכבי אשדוד.


On the 5⃣th night of #Hanukkah, we present to you an exciting gift! Meet two-time FINALS MVP, Zach Graham (@Showcase32). #GreenNation
: https://t.co/mmH6UoPCknpic.twitter.com/onQJEIuSeg

— Maccabi Haifa B.C. (@MaccabiHaifa) 16 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי