מכה נוספת למכבי חיפה: דגן יבזורי ייעדר כחודשיים

דגן יבזורי
דגן יבזורי | עדי אבישי

הגארד נפצע במשחק נגד בני הרצליה וממצאי הבדיקה העלו כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית המדיאלית, כך שהוא ייעדר בין שישה לשמונה שבועות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם מתחילה להתאושש מפתיחת העונה הרעה שעוברת עליה, אך כעת נפלה עליה מכה נוספת בדמות פציעתו של דגן יבזורי.

הגארד, שנפצע במהלך המשחק מול בני הרצליה ביום רביעי, נבדק אתמול על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה ועבר בדיקת MRI בברך ימין. בבדיקה נמצא כי יבזורי סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית המדיאלית, כזה שישבית אותו 6-8 שבועות.

אחרי שנתיים במכבי תל אביב והפועל חולון, יבזורי שב השנה למכבי חיפה, אך עד כה רושם יכולת מאכזבת. הוא שותף בתשעה משחקים ותרם רק 3.7 נקודות ו-1.2 ריבאונדים בחמש עשרה דקות על הפרקט. הקליעה שלו מבחוץ, שהפכה לסימן ההיכר שלו, גם בנסיגה כשהוא דייק ב-17.2 אחוזים בלבד מחוץ לקשת ו-42 אחוז לשתי נקודות.


דגן יבזורי. לא הולך לו העונה (אודי ציטיאט)

אחרי שפתחה את העונה בצורה מאכזבת, מכבי חיפה התחילה להתאזן וביום רביעי האחרון היא רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות עם 72:86 על בני הרצליה. הקבוצה של עופר רחימי החתימה אתמול את הגארד-פורוורד זאק גרהאם שמגיע לאחר שתי עונות בוונצאולה ויעבה את הקו האחורי של הירוקים. עוד קודם לכן חיפה ביצעה שינויים בסגל עם החתמתם של גוני יזרעאלי ורג'ינלד באקנר ובמקביל נפרדה מוויל גרייבס ומנתנאל ארצי שהושאל עד סוף העונה למכבי אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי