רמי כהן: אוהדי הפועל ת"א תומכים במאבק שלנו

רמי כהן
רמי כהן | אודי ציטיאט

יו"ר הפועל ת"א התייחס לסכסוך עם איגוד הכדורסל והגוף המשדר סביב מועד המשחק ברבע גמר הגביע: "אין לנו סגל מתאים לשני משחקים כל כך חשובים בתוך 48 שעות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה דיבר יו"ר המועדון רמי כהן על העימות עם איגוד הכדורסל והגוף המשדר בנוגע למועד רבע גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א. כזכור, האדומים טוענים שהובטח להם שהמשחק יתקיים בשבת, אך לשיטתם המשחק הוזז ליום ראשון בניגוד להסכמתם.

האירועים: "לפני כשלושה שבועות נקבע המשחק לשבת והתכוננו לזה. גם לאחר ההגרלה אישרו לנו מהאיגוד שהמשחק יהיה בשבת. למחרת בצהריים הודיעו לנו שהמשחק יהיה ביום ראשון".



הטענות
: "אין לנו סגל כדי לשחק שני משחקים כל כך חשובים בתוך 48 שעות, ובמיוחד שניתנה לנו הבטחה שהמשחק יהיה בשבת. עשינו את כל הדברים בצורה מקובלת, למרות שמנסים להראות שאנחנו הבעייתיים. צריך להבין שגם השיקולים שלנו חייבים להילקח בחשבון ולא רק של אחרים".

ניסיונות הפשרה: "אנשי האיגוד אמרו לנו שהטענות שלנו צודקות. העלנו אפשרות להזיז את משחק הגביע למועד מאוחר יותר, כי אנחנו לא רוצים להקשות על אחרים ומבחינתנו משחק הגביע יכול להיות בהזדמנות אחרת, אבל ההצעות לא התקבלו. ההצעה לדחות את משחק הליגה לא רצינית, כי האוהדים שלנו התכוננו לזה ונמכרו כבר הכרטיסים למשחק".

אוהדי הפועל ת

אוהדי הפועל ת"א. עושים להם דווקא? (דני מרון)

התמיכה מהאוהדים: "אני מרגיש גב גדול מאוהדי הפועל בשביל העתיד ומתנצל בפני אלו שלא יוכלו לצפות במשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי