הדרבי הגדול של תל אביב, הפועל ירושלים יוצאת לבאר שבע

אלכס טיוס עם נוריס קול, ג'ונה בולדן ויובל זוסמן
אלכס טיוס עם נוריס קול, ג'ונה בולדן ויובל זוסמן | עדי אבישי

רבע גמר גביע המדינה בכדורסל: האדומים והצהובים ייפגשו בדרייב אין למשחק לוהט (21:00), האלופה תקווה להשכיח את הקמפיין האירופי המאכזב בקונכייה מול הקבוצה מהלאומית (19:30)

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יפגיש מחר (ראשון, 21:00) את מכבי ת"א והפועל ת"א בדרבי עירוני לוהט בדרייב אין.

הצהובים שרוצים להתאושש מההפסד הכואב למלאגה, לא רשמו את דשון תומאס וארטיום פרחוסקי. "מחלקת התקשורת שלנו עשתה עבודה טובה מאוד וניתקה אותנו מכל הבלאגן מסביב לדרבי", אמר מאמן הקבוצה נבן ספאחיה. "אנחנו מרוכזים בהכנה למשחק מול הפועל ת"א ואנחנו ניגשים אליו באותה רצינות כמו לכל משחק במטרה לנצח. הפועל קבוצה טובה ומאומנת היטב, יהיה הרבה לחץ עלינו, אבל גם עליהם. בכל פעם שאנחנו במצב קשה, אנחנו מופיעים ומוכיחים שאנחנו יכולים לשחק בכל מצב ותחת כל לחץ. אמרתי לשחקנים מה מצפה להם, אבל אני לא אגלה לכם מה".

בתשובה לשאלה האם ההפסד למלאגה פגע בביטחון של הקבוצה, ענה הקרואטי: "זה לעולם לא יקרה. אמרתי בתחילת העונה שזו עונה ארוכה מאוד, הפסד אחד לא יכול לשנות את פילוסופיית המשחק שלנו וגם הפסדים לא יכולים לשנות את הדרך שלנו".

הקפטן איתי שגב אמר: "סיפרתי לשחקנים מה הולך להיות ועל ההיסטוריה בין המועדונים. יש לנו תחושה טובה, כולם מבינים מה המשמעות של המשחק. כל מה שקורה מסביב למשחק לא משפיע, אנחנו שחקני כדורסל ותפקידנו לשחק כדורסל. לא צריך להעביר מסרים לאוהדים".

"אחרי הניצחון החשוב בהרצליה אנחנו משחקים עוד משחק נגד מכבי בבית", אמר מהצד השני מאמן האדומים דני פרנקו, שיחסר את ג'רל מקניל המורחק. "בגביע לא משנה את מי אתה פוגש ומתי. אם אתה רוצה לזכות בגביע, לא תמיד אתה פוגש את היריבות שאתה רוצה. מחכה לנו משחק גדול".

מודי מאור. הפסד לא יתקבל בהבנה (אודי ציטיאט)
מודי מאור. הפסד לא יתקבל בהבנה (אודי ציטיאט)

19:30: האלופה יוצאת לבאר שבע
אחרי התבוסה לגלאטסראיי וסיום הקמפיין האירופי המאכזב, הפועל ירושלים להרגיע מעט את הלחץ במועדון ולעבור שלב בגביע המדינה. אלן אומיץ' ואוסטין דיי שוב לא נרשמו למשחק. מדובר במפגש ראשון בין השתיים במסגרת גביע המדינה. באר שבע מגיעה אחרי הפסד בליגה הלאומית 86:72 בקרית אתא בו קלעה רק 7 מ-32 מעבר לקשת והיא מדורגת שביעית בלאומית במאזן 5:6. ירושלים אחרי שסיימה את העונה האירופית שלה, חיברה בנהריה ניצחון שני ברציפות בארץ אחרי ה-86:88 על הפועל חולון.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי