אוהדי הפועל ת"א ירקו על רגב פנאן והשליכו לעברו חפצים

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

מכבי תל אביב עלתה לחצי גמר גביע המדינה אחרי 85:96 בחוץ על היריבה העירונית. הקהל האדום הסתיר במכוון למצלמות והתפרע. ספאחיה: "שיחקנו טוב יותר במשך 40 דקות". פרנקו: "בשביל לנצח אותם צריך איזון"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה הערב (ראשון) על הפועל תל אביב 85:96 בדרבי ועלתה לחצי גמר גביע המדינה. כמעט כמו בכל דרבי שמתקיים באולם הביתי של האדומים, התרחשו אירועים מכוערים שלא קשורים למשחק עצמו. הקהל האדום ירק על רגב פנאן, קילל אותו והשליך לעברו כוסות שתייה וחפצים נוספים. אם לא די בכך, אוהדי הפועל תל אביב הסתירו לצוות השידור של ערוץ הספורט את המשחק במכוון בעזרת דגלים וקיללו את אנשי הצוות לאורך מרבית דקות המשחק.

נבן ספאחיה סיכם את הניצחון של הצהובים: "אני חושב שבמחצית השנייה עשינו פחות טעויות בהגנה וביצענו התאמות נכונות. שלטנו גם בריבאונד ההגנה ןקלענו בהתקפה, יש לנו כישרון, אני רוצה לברך את השחקנים שלי. הראנו אישיות ואנחנו תמיד מגיבים. יש המון דברים לתקן במשחקים שלנו, אבל אני חושב שסיימנו את השנה האזרחית בצורה טובה".

היכולת של מייקל רול: "יש לו כישרון, אין ספק. אני שמח עבורו שהוא קלע ושיחק טוב בהגנה. שיחקנו יותר טוב במשך 40 דקות ואני רוצה לתת לקרדיט להפועל תל אביב על המאמץ. הכי חשוב עכשיו זה להתאושש, לצפות בקלטת של המשחק ולא לחזור על אותן טעויות שעשינו היום".


הדגל שהפריע למצלמות של ערוץ הספורט (עדי אבישי)

עוד אירוע לא נעים בדרייב אין (עדי אבישי)

מייקל רול שקלע 19 נקודות וחילק שבעה אסיסטים אמר בסיום: "ניסיתי להיכנס לקצב שלי ואני שמח שהצלחתי. כולם עשו עבודה טובה הערב. יצאתי קצת מהקצב כשנפצעתי ואני שמח שהצלחתי לחזור. זה היה נהדר לנצח כאן היום. אנחנו צריכים לשחק חזק גם בליגה, לשפר את מה שעשינו לא טוב ונקווה שננצח גם את הדרבי הזה".

דני פרקו הסביר: "היו לנו 15 דקות ראשונות טובות למרות שלא פתחנו את המשחק טוב. לא הורדנו את הראש והצלחנו להפוך את היוצרות. חמש הדקות האחרונות של הרבע השני, שם נפלנו. אני צריך לראות את זה שוב. לא היו לנו אסיסטים ואני צריך לבדוק אם זו עייפות או לא. ברבע השלישי קיבלנו החלטות לא טובות ומשם והלאה רדפנו אחריהם. הם ניצנו אותנו בהרבה מאוד פעולות של אחד על אחד וסלים גדולים. . בשביל לנצח את מכבי צריך לדעת לשמור על איזון ולא היה לנו את זה היום. הדרבי בליגה? נחכה ונראה. כולם מפורקים אחרים משחק כזה. מחר יהיה אימון שחרור. השחקנים השקיעו וזה בא לידי ביטוי בחמצן ובקבלת ההחלטות".

פרנקו המשיך: "מכבי הצליחו לעשות פה מעל 90 נקודות. הם לקחו הרבה ריבאונד התקפה ועשו סלים קלים. הם חדרו והגיעו עד לטבעת בסוף המשחק. אנחנו צריכים לשמור הרבה יותר טוב והיום לא היה לנו איזון בין הגבוהים לנמוכים. הם הצליחו לסיים בתוך הצבע וזה דבר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו נגד מכבי תל אביב. בהתקפה קיבלנו את הנקודות שלנו מרביב ומעוד כמה שחקנים".


חוגגים ניצחון בדרבי. שחקני מכבי תל אביב (עדי אבישי)

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל הצהוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי