עוד פעם מעל 90 נקודות: הפועל חולון ניצחה את נהריה

גלן רייס ג'וניור ותמיר בלאט
גלן רייס ג'וניור ותמיר בלאט | אודי ציטיאט

הקבוצה של דן שמיר חצתה את רף 90 הנק' פעם חמישית בששת המשחקים האחרונים והשיגה ניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחרונים עם 90:98 על הקבוצה של אלפסי. גלבוע/גליל ניצחה 83:88 בראשל"צ

(גודל טקסט)
המחזור ה-11, שנועל את הסיבוב הראשון בליגת ווינר סל נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים. במוקדם ניצחה גלבוע/גליל בראשון לציון. מאוחר יותר, הפועל חולון ניצחה 90:98 את עירוני נהריה.


מכבי ראשל"צ – הפועל גלבוע/גליל 88:83
הקבוצה של אריאל בית הלחמי ניצלה היטב את המנוחה שקיבלה בשבוע האחרון ופתחה את המשחק בצורה חדה. המחצית הראשונה התאפיינה בהגנה נהדרת של הצפוניים שירדו להפסקה ב-31:44.



למרות היעדרותם של דרו קרופורד, ניצן חנוכי, אייל שולמן (פצועים) ועודד ברנדוויין (חולה), הקבוצה מעיר היין לא נשברה והצליחה לחזור ואף להשוות ל-64:64. הטריו מהגלבוע ג'ייקובן בראון, דיאנג'לו הריסון וזאק לידיי התעוררו בזמן והחזירו את היתרון לקבוצתם והשיגו ניצחון.


זהו ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה הצפונית שמסיימת את הסיבוב הראשון במאזן 4:7. מצד שני, הקבוצה של שמוליק ברנר ספגה הפסד שלישי מארבעת המשחקים האחרונים וסיימה את הסיבוב עם מאזן 6:5.


קלעו לראשל"צ: יניב סולומון 20 ו-12 ריבאונדים, מרפי הולוואי 19 ו-10 ריב', אבי בן שימול 13 ו-12 אס', מארק טולפסן 12, ג'ייסון סיגרס ועידן זלמנסון 7 כל אחד, רום קורנליוס 3, ניב בלול 2.


קלעו לגלבוע/גליל: ג'ייקובן בראון 21, זאק לידיי 18 ו-14 ריב', דיאנג'לו הריסון 17, בן אלטיט וקליבלנד מלווין 7 כל אחד, חואקין שוכמן 4, טל קרפלס 3.


טו הולוואי מול זיו בן צבי (אודי ציטיאט)
טו הולוואי מול זיו בן צבי (אודי ציטיאט)


הפועל חולון – עירוני נהריה 90:98

הקבוצה של דן שמיר השיגה ניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחרונים והיא מסיימת את הסיבוב הראשון במאזן של שמונה ניצחונות ושלושה הפסדים ובאחד משלושת המקומות הראשונים.


כמו מרבית המשחקים של הסגולים העונה, הקצב היה מטורף, הסקור גבוה והקליעות משלוש נכנסו באחוזים טובים. הרבע הראשון היה בשליטה של המקומיים שפתחו חזק, אבל בעשר הדקות הבאות איגור נסטרנקו השתלטו על המשחק וירדו להפסקה ביתרון קטנטן. הנדנדה בין הרבעים נמשכה והשלישי היה כל כולו של המקומיים שהגבילו את היריבה ל-19 נקודות וקלעו 28 בצד השני. בעשר הדקות האחרונות החבורה של אריק אלפסי קיזזה את ההפרש, אבל חסרה את האנרגיות הדרושות כדי להפוך את התוצאה. קורי וולדן קלע סל קשה 29 שניות לסיום וקבע את הניצחון.


מנגד, הקבוצה מהצפון המשיכה בצניחה החופשית כשספגה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ובקצב הזה המקום בפלייאוף ממש לא מובטח.



יפתח זיו מול קורי וולדן (אודי ציטיאט)
יפתח זיו מול קורי וולדן (אודי ציטיאט) 


קלעו לחולון: גלן רייס ג'וניור 25, קורי וולדן 20, תמיר בלאט 12 ו-10 אס', טו הולוואי 11, ג'ו אלכסנדר 9, שלומי הרוש 8, טיישון תומאס 7, גיא פניני 4, טי ג'יי קליין 2.


קלעו לנהריה: אלכס יאנג 21, איגור נסטרנקו 20 (שיא קריירה), טיירון נאש 10, סטו דאגלס 9, קורי וובסטר ודנזל ליבינגסטון 8 כל אחד, זיו בן צבי ויפתח זיו 6 כל אחד, יונתן שולדבראנד 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי