שבוע משחקי ההכרעה בגביע המדינה בסימן 70 שנה למדינה

גביע המדינה בכדורסל
גביע המדינה בכדורסל | מנהלת הליגה

באיגוד הכדורסל החליטו שבמסגרת אירועי חצי הגמר והגמר בשבוע השני של פברואר, תוצב בהיכל בתל אביב תערוכת תמונות וחפצים שונים שמסמנים 70 שנה של כדורסל ישראלי. ההגרלה תיערך מחר

(גודל טקסט)

שני שלבי ההכרעה בגביע המדינה בכדורסל הפכו למעיין חגיגה שנתית, שלושה ימים של כדורסל איכותי ובסופו גביע שמוענק כמובן, והשנה באיגוד הכדורסל החליטו לייחד את שבוע חצאי גמר וגמר גביע המדינה ביחד עם חגיגות ה-70 שנה למדינה.

לפי ההודעה שנמסרה הבוקר, במסגרת האירועים תוצב בהיכל בתל אביב, החל מיום ראשון ה-11.2.2018, תערוכת תמונות וחפצים שונים שמסמנים 70 שנה של כדורסל ישראלי. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב לא רק בזמן המשחקים, אלא לאורך השבוע כולו. היא תוצג במסדרונות ההיכל ובאוהל מיוחד שיוצב בסמוך ויהיה פתוח עד לשעות המשחקים.



התערוכה תציג את הכדורסל הישראלי מימיו הראשונים בשנות ה-50 ועד ימינו אלו, עם דגשים על נבחרות ישראל, גביעי המדינה והישגים יוצאי דופן לאורך השנים והאיגוד יארח שחקני ומאמני עבר. בהמשך ישיר לכך, לאורך השבוע יצבע ההיכל בצבעי המדינה כחול ולבן, הקהל שיגיע למשחקים יוכל להצטלם למגנטים עם לוגו מיוחד לכבוד האירוע ויוצבו עמדות צילום מיוחדות.


גביעי המדינה לעונת 2017/8 (אודי ציטיאט)

עוד הודיע האיגוד כי למשחק הגמר יחולקו 11,000 דגלוני המדינה שהקהל יוזמן לנופף בהם בזמן כניסת נשיא המדינה מר ראובן ריבלין ובשירת התקווה, המוזיקה בפסקי הזמן וההפסקות האחרות תהיה עברית בלבד ולמשחק הגמר יעלו שתי הקבוצות להצגת השחקנים עם חולצות זהות עם סמלי המדינה ובסיום הגמר הקונפטי שיעלה לאוויר יהיה גם הוא בכחול ובלבן. כבר מחר (שלישי) במחצית המשחק בין הפועל חולון ליובנטוס מליטא, במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, תתקיים הגרלת חצאי הגמר הכוללת הפועל חולון, מכבי אשדוד, מכבי ת"א והפועל ירושלים. חצאי הגמר יתקיימו ביום שני ה-12.2.2018 והגמר ביום חמישי ה-15.2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי