יציע אוהדי הפועל ת"א ייסגר לשני משחקים עקב אירועי הדרבי

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

בית הדין של איגוד הכדורסל הטיל על הקבוצה עונש כבד בעקבות אירועי הדרבי בגביע המדינה, בו התעמת חלק מהקהל עם רגב פנאן. מעבר לכך, על המועדון נגזר קנס של 50 אלף שקלים על הדרבי ועל אירועי הרצליה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ספגה מכה לא פשוטה היום (שלישי) כשבית הדין של איגוד הכדורסל החליט להענישה על אירועי הדרבי הביתי האחרון, בו נוצר עימות בין הקהל למאמן הכושר של מכבי תל אביב, רגב פנאן, ולפי פסק הדין יציע 1 בדרייב אין ייסגר לשני משחקי הבית הקרובים (מול בני הרצליה ומכבי אשדוד).

בית הדין ציין בפסק הדין: "צפינו בסרטי ווידאו שצולמו במהלך המשחק והם מדברים בעד עצמם ומוכיחים את האירועים המחפירים. טענת הפועל ת"א כי פנאן בא לעשות פרובקציה לא נתמכה בראיה, נהפוך הוא. הוא נראה בקטעים המצולמים מכונס בתוך עצמו בחוסר נוחות. התנהגותו הייתה מאופקת ביותר. צר לנו שהקבוצה בחרה לנסות ולהציג את הקורבן כתוקף במקום להתנצל".

עוד נגזר על האדומים בעניין הדרבי קנס של 30 אלף שקלים, והארכתו של עונש הרדיוס שעומד כנגד הקבוצה עד לתקופה של שנה מהיום (16.1.18). בנוסף פורסם עונש על המקרה בו אוהד הקבוצה טפח על גבו של שופט במשחק החוץ נגד בני הרצליה. הקבוצה ספגה קנס נוסף של 20 אלף שקלים, ועוד 30 אלף על תנאי. בהפועל תל אביב העדיפו שלא להגיב לעונשים לעת עתה.

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי