הכבשה השחורה: גלבוע/גליל ניצחה את מכבי תל אביב

חואקין שוכמן
חואקין שוכמן | אודי ציטיאט

הקבוצה של אריאל בית הלחמי השיגה 91:94 דרמטי בהיכל ורשמה ניצחון רביעי מחמשת משחקי הליגה האחרונים על הצהובים. כעת: הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגת ווינר סל נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים מסקרנים. מכבי תל אביב אירחה את הפועל גלבוע/גליל. בשעה זו: הפועל ירושלים פוגשת את הפועל תל אביב לקרב לוהט בארנה.

מכבי תל אביב – הפועל גלבוע/גליל 94:91
הקבוצה של אריאל בית הלחמי כבר רגילה לניצחונות על הצהובים. בעונה שעברה היא עשתה זאת לא פחות משלוש פעמים, והעונה היא הפסידה אחרי דרמה גדולה בדקות האחרונות בגן נר. הפעם היא כבר עמדה בלחץ והשיגה ניצחון יוקרתי בהיכל.

  • אלן אומיץ' עזב את הפועל ירושלים וחתם בכוכב האדום בלגרד

ההגנה של נבן ספאחיה, שהשתפרה ביום חמישי האחרון מול הכוכב האדום בלגרד, שבה לסורה וספגה 20 נקודות ומעלה בכל אחד מארבעת הרבעים. זהו הפסד שלישי העונה של הצהובים בליגה ושני בארבעת המחזורים האחרונים.

מהעבר השני, הקבוצה הצפונית כיפרה על שני הפסדים רצופים והשיגה שתי נקודות שמסייעים לה לשמור על המקום הבטוח בין שמונת המקומות הראשונים.

מייקל רול (אודי ציטיאט)
מייקל רול (אודי ציטיאט)

קלעו למכבי תל אביב: פייר ג'קסון ומייקל רול 14 כל אחד, ג'ון דיברתולומיאו 13, ג'ייק כהן 11, אלכס טיוס 10, נוריס קול 7, יובל זוסמן, דיאנדרה קיין וארטיום פרחוסקי 5 כל אחד, איתי שגב 4, כארם משעור 3.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: דיאנג'לו הריסון 34, זאק לידיי 20, ג'ייקובן בראון 15, יחזקאל סקוורר 6, חואקין שוכמן, בן אלטיט וספנסר ווייס 5 כל אחד, קליבלנד מלווין 4.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי