קציקאריס: ראשי הפועל ירושלים צריכים להיות יותר מציאותיים

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | דני מרון

המאמן היווני שפוטר מהאדומים התראיין בספרד וביקר את ההתנהלות בבירה: "ההישגים בעונה שעברה היו מחוץ למציאות, חסר להם את הניסיון הדרוש בסיטואציות כאלה"

(גודל טקסט)

פוטיס קציקאריס, שפוטר בנובמבר מאימון הפועל ירושלים, התראיין היום (ראשון) בספרד וביקר את ההתנהלות של ראשי המועדון הישראלי, ניתח מה לא עבד מבחינתו ואמר שהוא לא מתחרט על הבחירות שעשה בקיץ.

ההחלטה להגיע להפועל ירושלים: "לפעמים אנשי מקצוע צריכים לקבל החלטות חשובות במהירות. רציתי לנסות משהו אחר ולמצוא אתגר אחר כמו זה שהוצע לי בירושלים: קבוצה ביורוקאפ עם שאיפות להגיע רחוק, לנסות ליגה אחרת כמו הישראלית ועם פרויקט, את האמת, ברמה יותר גבוהה מטנריפה. היה לי זמן קצר לחשוב על זה, אבל אני כבר מכיר את אנשי המועדון כי הם היו איתי בקשר כבר בשנה שעברה. זה היה אתגר מאוד אטרקטיבי שרציתי לנסות. העניינים לא הלכו כצפוי, אבל אני אף פעם לא מתחרט על ההחלטות שלי".

מה לא עבד: "נכשלנו בכלל עניינים מנטליים. בעונה שעברה הקבוצה זכתה בליגה ועשתה קמפיין טוב ביורוקאפ. ההישגים האלה היו קצת מחוץ למציאות. מכבי ת"א הייתה רעה מאוד בשנה שעברה והזכייה בליגה לא הייתה מפתיעה. ביורוקאפ הם עשו עבודה טובה, אבל הם עדיין חסרים את הניסיון הדרוש בלטפל בתקופות פחות טובות ולהיות מציאותיים יותר, במיוחד הבעלים. לצערי לא הצלחתי לעשות את העבודה שלי כרצוני עם התבנית".

הסבלנות בישראל: "חיוני מאוד לייצר כימיה עם האנשים האחראים על המועדון שבו אתה עובד, את זה כבר אני יודע. המנטליות והפילוסופיה בישראל שונים מאוד מאשר בספרד. כאן, למרות שאני יווני אני חושב שאני והמנהלים של הקבוצה (טנריפה) מבינים טוב אחד את השנה. והסבלנות הנדרשת מתקיימת כאן".

קציקאריס והראל בימים יפים (דני מרון)
קציקאריס והראל בימים יפים (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי