טרנס קינזי לא ימשיך בהפועל ירושלים בעונה הבאה

טרנס קינזי
טרנס קינזי | אודי ציטיאט

בעקבות מצבו הבריאותי ולמרות אהבת הקהל, ראשי האלופה החליטו לא לחדש בקיץ את חוזהו של הפורוורד הוותיק (33). גורם במועדון: "זה לא נעים, אבל אין ברירה". קינזי לא צפוי לשחק בחצי גמר הגביע

(גודל טקסט)

טרנס קינזי לא ימשיך בהפועל ירושלים בעונה הבאה, זו ההחלטה שהתקבלה במועדון בימים האחרונים לאור מצבו הבריאותי הרעוע של הפורוורד הוותיק מפתיחת העונה.

ראשי הקבוצה מרגישים לא נעים כלפי השחקן, שנחשב לאחד מאהובי הקהל, אבל מבינים שהם לא יכולים להמשיך עם שחקן שבמשך עונה שלמה כמעט לא תרם כלום מבחינה מקצועית לקבוצה. "זה לא נעים, אבל אין ברירה", אמר לספורט1 גורם במועדון.

בתחילת העונה אמר גורם במועדון: "אנחנו ניתן לטרנס את כל הזמן שבעולם עד שהוא יחזור. הוא עוד יתרון לנו הרבה". מאז השחקן סבל מכאבי גב ממושכים, מכאבים בקרסול ואת המשחק האחרון מול הפועל אילת החמיץ בגלל בצקת בעין. למשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל חולון הוא בספק כיוון שלא שיחק בחודש וחצי האחרונים ונמצא בכושר לקוי.

קינזי בן ה-33 חתם בקיץ שעבר לשתי עונות בשורות הקבוצה מהבירה, והיה בורג מרכזי בהגעה של האדומים לחצי גמר היורוקאפ ובזכייה באליפות ישראל. העונה שותף בארבעה משחקי ליגה בסך הכל וקלע בהם 3.8 נקודות בממוצע. ביורוקאפ שותף בשבעה משחקים וקיבל 22.5 דקות בממוצע.

טרנס קינזי. לא ימשיך (אודי ציטיאט)
טרנס קינזי. לא ימשיך (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי