ספאחיה: נבוא כמו למשחק יורוליג. הלפרין: שונא לשחק נגד שמיר

הלפרין
הלפרין | עדי אבישי

לקראת חצאי גמר גביע המדינה שייערכו ביום שני, ערך האיגוד מסיבת עיתונאים. שמיר: "לא חושבים על ההפסד משנה שעברה". גרינברג: "לא כל יום פוגשים קבוצה כזאת". שני אוהדי חולון הורחקו עד לתום העונה

(גודל טקסט)

חצאי גמר גביע המדינה ייערכו מחר (שני), והמאמנים והקפטנים של הקבוצות שהגיעו לשלב הזה השתתפו במסיבת עיתונאים מיוחדת של איגוד הכדורסל.

מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה, בראד גרינברג, התייחס למשחק: "ינואר היה חודש טוב בשבילנו, אבל זה סיפור אחר נגד מכבי תל אביב ויש להם 12 ניצחונות ביורוליג. זה אתגר גדול ונעשה את המקסימום. לא בכל יום מקבלים לפגוש קבוצה כזאת. אנחנו משחקים עם לא מעט פצועים, אבל נצטרך להתמודד עם זה. זה אירוע מיוחד לכל שחקן ומאמן".

קפטן הקבוצה אדם אריאל הוסיף: "אני שמח להיות פה פעם שנייה ברציפות כקפטן של אשדוד. יצרנו משהו מיוחד כקבוצה, בחיבור בין המאמן והשחקנים. נבוא צנועים עם הרבה ביטחון עצמי. מקווה שזה יצליח".

מאמן מכבי תל אביב שתפגוש את אשדוד, נבן ספאחיה, אמר: "זה יהיה פסטיבל גדול של כדורסל. אני מכבד את מאמן היריבה ויודע שיגיע לנצח את המשחק. זה אנושי ונורמלי כי הוא הצליח לנצח פעמים רבות. אנחנו מצידנו נבוא בשיא המוכנות כמו למשחק יורוליג. יש לא מעט דברים שנצטרך להביא כדי לעלות לגמר".


ספאחיה. לא מקל ראש (עדי אבישי)

קפטן הצהובים ג'ון דיברתולומאו: "יש עלינו תמיד לחץ במפעל הזה ונבוא מוכנים לאתגר שמצפה לנו. המועדון זכה בכמות מרשימה של גביעים ברצף
ואנחנו רוצים להמשיך בכך הזדמנות מצוינת לזכות בגביע, הפוקוס רק על המשחק מחר וננסה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

דן שמיר, מאמן חולון שתפגוש בחצי הגמר השני את הפועל ירושלים אמר: "יצא חצי גמר מעניין, זה מיוחד שארבע הקבוצות המובילות הגיעו למעמד הזה. כבר שיחקנו נגד ירושלים והם טובים יותר בהגנה והם בהתקפה. בטוח שיהיה משחק חזק ומעניין. לא חושבים על ההפסד משנה שעברה, קרה הרבה מאז. יש במעמדים האלה משהו יותר מרגש, אנחנו עוברים שנתיים טובות ולנצח עוד שני משחקים יכול לעשות את זה הרבה יותר טוב, מקווים לעשות עוד צעד קטן ולהגיע לגמר".

קפטן חולוניה שלומי הרוש: "אנחנו רוצים שיקרו דברים טובים. אנחנו נהנים לשחק ומרגישים מאוד מחוברים. משחקים התקפה טוב, הגנה קצת פחות. זה משחק אחד ונקווה שניתן את המשחק הטוב ביותר שלנו".


מאור. סומך על הניסיון (עדי אבישי)

מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים: "המשחק לא יוכרע על עצירת גלן רייס ג'וניור. יש לנו יכולות וכלי התקפיים לעצור קבוצות בכל הרמות. אנחנו שמחים על ההזדמנות להשתפר. הפועל ירושלים זו קבוצה שמתמודדת על תארים ואם לא הייתי חושב שאפשר לעשות את זה, לא הייתי כאן. יש כאן שחקנים עם ניסיון שיעזרו לנו. טרנס קינזי? נחליט תוך כדי המשחק אם ישחק מחר".

יותם הלפרין, קפטן האדומים: "כיף להיות פה שוב. זה משחק אחד וברור לנו מול מי אנחנו עומדים מחר, אני שונא לשחק נגד דן שמיר וחולון שיש לה השנה פוטנציאל גדול לנצח כל קבוצה. לא יודע אם זה טוב שלא שיחקנו שמונה ימים. זה אירוע חשוב לכדורסל הישראלי ולמועדון.

בתוך כך, משטרת ישראל הודיעה כי שני אוהדי הפועל חולון שהתפרעו במהלך המשחק בארנה מול הפועל ירושלים ב-16 בדצמבר 2017 הורחקו מהמגרשים. הראשון הורחק מכל מגרשי הכדורסל עד סיומה של עונת 2018/19, השני לא יוכל להיכנס לארנה עד תום העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי