רייס ג'וניור: רציתי את הגביע הזה ממש ממש

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | עדי אבישי

חולון זכתה בגביע אחרי ניצחון 84:86 על מכבי ת"א. שמיר: "הרגשתי שמשהו מיוחד יקרה". פניני: "עיר שלמה חוגגת". מנגד, ספאחיה התלונן: "השופטים נתנו יותר מדי כבוד לרייס ג'וניור. וגם: הציוץ הזועם של טיוס

(גודל טקסט)
"רציתי את זה ממש", כך סיכם גלן רייס ג'וניור שתרם 28 נקודות לזכייה של הפועל חולון בגביע לאחר 84:86 בגמר על מכבי תל אביב , "אבל כולם נתנו את הכל זה לא רק אני".


"אני מאוד שמח שהשחקנים מקבלים את מה שהתאמצו בשבילו", אמר המאמן דן שמיר, "יש שחקנים שזה גמר ראשון בשבילם. לזכות נגד מכבי בגמר הופך את זה ליותר מתוק. היתה אצלי הרגשה לפני חצי הגמר, שיקרה משהו מיוחד".



על ההחלטה לא להוריד את רייס מהפרקט: "תכננתי עם רייס את הדקות. הוא זה שקובע כמה הוא יכול לשחק".


על גיא פניני: "צריך אישיות גדולה כדי להיות שם פעם אחרי פעם ולנצח".


דן שמיר.
דן שמיר. "נגד מכבי זה יותר מתוק" (עדי אבישי)


הקפטן שלומי הרוש הניף את הגביע וסיכם: "ההרגשה מדהימה. אני חושב שאני יותר לחוץ עכשיו מאשר לפני המשחק".


שלומי הרוש.
שלומי הרוש. "הרגשה מדהימה" (עדי אבישי)


גיא פניני: "מה שעבר לי בראש הוא אין לי כח לעוד חמש דקות הארכה. מכבי תל אביב זה מועדון שמאוד חשוב לי, אבל יותר חשוב שתראו מה קורה פה: עיר שלמה על הרגליים. כל חולון חוגגת".


הזכיות הקודמות בגביע: "זה שונה. חולון קיבלה אותי בהמון אהבה. הדקות האחרונות עברו לי ממש מהר, מה שאף פעם לא קורה. רייס הוא תופעה מאוד מיוחדת, שחקן עם המון יכולות ברמה הכי גבוהה. פגשתי הכל בקריירה, יכולות כאלה של NBA לא פגשתי. הוא בחור מורכב. דן מאוד עוזר לו, נותן לו להתבטא."


 גיא פניני והגביע.
 גיא פניני והגביע. "עיר שלמה על הרגליים". (עדי אבישי)


על המעבר ממכבי לחולון: "כמובן שרציתי להישאר במכבי, אבל ראיתי את זה מגיע וקיבלתי את ההחלטה בהבנה. ברגע שקיבלתי את ההודעה, ידעתי שחולון זה המקום בשבילי. דן שמיר הוא הראשון שהרים לי טלפון. זה שילוב מאוד ברור בשבילי ובשביל המועדון. אמרתי לו: אני רוצה לזכות בתארים, אני עדיין רעב. ההחלטה הזאת היתה דבר מדהים לקריירה שלי."


גם ג'ו אלכסנדר דיבר: "בחולון כל השחקנים מאוחדים, יש מי שדואג לי ואני לא צריך לפחד מי מדבר עליי מאחורי הגב כמו במכבי. גלן הוא שחקן נהדר, אני שמח שיש לנו אותו".


שחקני הפועל חולון עם הגביע.
שחקני הפועל חולון עם הגביע. "כולם מאוחדים" (עדי אבישי)


ראש העיר חולון מוטי ששון מסר: "אני נרגש וגאה בהישג האדיר של הפועל חולון הערב והשמחה הרבה שהעניקו השחקנים לתושבי העיר. אני גאה בהפיכתה של הפועל חולון לקבוצה מובילה בכדורסל הישראלי ונהנה פעם אחר פעם לראות כיצד הפך היכל טוטו חולון אבן שואבת למשפחות, הורים וילדיהם תושבי חולון, שמגיעים באלפיהם לעודד את הקבוצה בכל משחק. ברכות חמות לשחקנים הנפלאים ולמאמן דן שמיר, להנהלת הקבוצה, לבעלים שלמה אייזיק על תרומתו החשוב לקבוצה ולעיר – וכמובן לאוהדים הטובים בישראל, שהם חלק בלתי נפרד מההישג".


נבן ספאחיה,
מאמן מכבי תל אביב: "אפשר גם להפסיד ובירכתי את השחקנים שלי, הם נתנו את הכל. ההבדל במשחק היה שלשה אחת יותר שהם קלעו והחטאת עונשין מצדנו. לא רוצה להאשים שוב את השופטים, אבל יש לי הרגשה שחלק מהעבירות שנשרקו על רייס ג'וניור לא היו צריכים להישרק. שנתנו לו יותר מדי כבוד. קשה מאוד לשחק מולו, יהיה לנו עוד משחקים נגדו וננסה דברים אחרים, אבל זה לא יהיה פשוט".


נבן ספאחיה.
נבן ספאחיה. "לא רוצה להאשים את השופטים" (עדי אבישי)


על הירידה המיידית לחדר ההלבשה: "לא ידענו שאנחנו צריכים להישאר על הפרקט. זה לא נעשה חלילה מחוסר כבוד כלפי חולון".


פייר ג'קסון (עדי אבישי)
פייר ג'קסון. לא ידעו שהם צריכים להישאר על הפרקט (עדי אבישי)


אלכס טיוס
שהיה מצוין ברבע הרביעי וסיים עם 17 נקודות ותשעה ריבאונדים מיהר לפרסם ציוץ זועם בטוויטר. 



The WORST REFEREES EVER, CHEATING is an understatement they should be banned from Israeli League

— Alex Tyus (@AlexTyus23) February 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי