יוגב אוחיון סובל מקרע בכף היד ולא ישוב לשחק העונה

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | עד אבישי

רכז הפועל ירושלים, שנפצע אתמול בהפסד לאקסית מכבי תל אביב, נבדק הבוקר ונקבע כי ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו בשלושת החודשים הבאים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים נכנעה אמש (ראשון) בהיכל בתל אביב 77:74 למכבי תל אביב ונכנעה בפעם השנייה העונה ליריבה המושבעת, והמשמעות היא שהמאמן החדש עודד קטש, שהחל את עבודתו בסוף חודש פברואר, הפסיד את שני משחקיו הראשונים על הקווים.

קטש הודה אתמול לאחר המשחק כי האכזבה הגדולה נובעת מכך שהקבוצה יצאה ב"תחושת פספוס", הרי שהוליכה ברוב שלבי המשחק וקרסה בדקות ההכרעה, אולם הבוקר גם התבשרה הקבוצה כי יוגב אוחיון סיים את העונה.

כידוע, אוחיון נפצע במהלך המשחק מול קבוצתו הקודמת והבוקר אובחן על ידי רופא המועדון, דוקטור עדי פרידמן, שקבע כי הרכז סובל מקרע ברצועה בפרק כף יד ימין. בשל כך ייאלץ אוחיון לעבור ניתוח לאיחוי הרצועה, וישוב לפעילות מלאה לאחר כשלושה חודשי התאוששות – כך שהעונה הוא כבר לא ישחק.


לפני המשחק עוד זכה לטקס מכובד מהאקסית. אוחיון (עדי אבישי)

בקבוצה גם לא את את התנהגותו של ג'רום דייסון, שנראה היה מדוכדך בסיום. קטש לא אהב את ההתנהגות שלו במהלך המחצית השנייה ואף הבהיר לאחר המשחק מול המצלמות שמדובר בהתנהלות לא מקובלת מבחינתו: "זה לא אמור לקרות, אבל זה לא דבר שאפתח פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי