ספאחיה: הקהל לא ראוי לליגה. חולון: שיבדוק אם הוא בעצמו ראוי

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | דני מרון

הרוחות סוערות אצל מכבי תל אביב לאחר ההפסד 86:81 להפועל חולון. המאמן האשים את הקהל המקומי בפרובוקציות, הנהלת חולון מסרה בתגובה: "שידאג אלימות של שחקניו". מנהלת הליגה הענישה את שתי הקבוצות

(גודל טקסט)

לא שקט במכבי תל אביב בבוקר שאחרי הפסד החוץ הראשון העונה בליגה אתמול (שבת), 86:81 לאחר הארכה להפועל חולון. מאמן הקבוצה נבן ספאחיה, שהתעמת עם אוהד חולון בסיום המשחק, אמר: "הקהל שיושב מאחורי הספסל לא ראוי לליגה, אבל לא ניסיתי לעלות ליציע".

במכבי לא מגיבים באופן רשמי על התקרית בשלב זה אך קיימת אפשרות שספאחיה יינזף במסגרת המועדון. זה ההפסד השלישי העונה של הצהובים להפועל חולון והוא הגיע לאחר ההפסד בגמר הגביע לפני שלושה שבועות והאווירה באולם, שהיה בתפוסה כמעט מלאה, הייתה חמה.

עיקר הטענות של אנשי מכבי היו כלפי השופטים, שפספסו את העבירה הטכנית השנייה של תומאס ברבע הרביעי והרחיקו אותו רק לאחר שבוצעה עליו עבירה ל-3 נקודות. במצב הזה הורחק תומאס ובמקומו נכנס קיין. על האירוע הזה אמר ספאחיה: "יש לנו פה בעיות עם נושא השיפוט ואני מקווה לקבל תשובות. אירוע כזה לא קרה לי ב-30 שנות אימון".

דווקא מכבי תל אביב נראתה טוב מחולון בחלקים גדולים של המשחק ואפילו הובילה 74:72 שתי דקות לסיום, אבל כנראה שצריך יותר מזה כדי להכניע את חולון של העונה. הקבוצה תמריא מחר לאיסטנבול לקראת המשחק החשוב ביורוליג מול פנרבחצ'ה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות כדי להבטיח את המקום בשמונה האחרונות של המפעל.

 צריך יותר מזה כדי להכניע את חולון של העונה (מנהלת הליגה)

שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס אמר בסוף המשחק, בהתייחסות להתנהגות החריגה של חבריו לקבוצה: "התפקיד של האוהדים זה לנסות להציק לשחקנים ,הם אומרים דברים לא מכובדים ,אבל אנשים צריכים להתבגר באיזשהו שלב ,זה התפקיד של האוהדים במיוחד במשחקי חוץ".

מנהלת הליגה החליטה לקנוס את מכבי תל אביב ב-10,000 בעקבות שתי תקריות במהלך המשחק. בראשונה דחף פייר ג'קסון את אחד מאוהדי חולון, בשנייה איים דיאנדרה קיין לזרוק בקבוק מים על האוהדים. בנוסף, לאחר הפרובוקציות של אוהדי חולון שגררו עימות בין אחד מהם לבין סאפחיה, הוחלט במנהלת להעניש את חולון בסגירת שתי שורות נוספות מאחורי הספסל, כשאחת כבר נסגרה מוקדם יותר העונה. העונש יחול כבר מהמשחק הבא, ועל כל משחק בו לא תבוצע הדרישה תיקנס הנהלת חולון ב-10,000 ש"ח.

תגובה חריפה של הפועל חולון לדברי ספאחיה
הפועל חולון מגנה את התנהגותו של מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה, אך בשלב זה לא תתלונן נגדו במנהלת הליגה: "מן הראוי שמר ספאחיה יבדוק עם עצמו האם בהתנהגותו ובניבולי הפה שלו הוא ראוי לליגה הזו?" נמסר מהקבוצה. "שידאג ששחקניו לא יתנהגו באלימות כלפי אוהדי הקבוצה היריבה לרבות היושבים סביב הפרקט", משפט שבא בתגובה לעימות של דיאנדרה קיין עם חתנו של שלמה אייזיק במהלך ההארכה.

הפועל חולון שיחררה תמונה בה נראה דיאנדרה קיין מחזיק בקבוק בצורה מאיימת מול הקהל החולוני.

דיאנדרה קיין מאיים על אוהד חולון (הפועל חולון)דיאנדרה קיין מאיים על אוהד חולון (הפועל חולון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי