שמוליק ברנר: לא הופתעתי, ראשל"צ זה לא מקום רגוע

שמוליק ברנר ויצחק פרי
שמוליק ברנר ויצחק פרי | עדי אבישי

בניית הקבוצה הבעייתית ("אילוצים תקציביים"), מכת הפציעות ("את אף אחד זה לא מעניין") וקבלת ההודעה ("אף אחד לא פעל מאחורי הגב שלי"). מאמנה לשעבר של ראשל"צ בראיון ראשון לאחר הפיטורים

(גודל טקסט)

שמוליק ברנר היה בצוות האימון של מכבי ראשון לציון קרוב לחמש שנים, מהן שנה וחודשיים כמאמן ראשי. בעונה שעברה הוא לקח את הקבוצה מהמקום בו היא נמצאת היום והוביל אותה לפיינל פור אחרי שעבר את הפועל אילת.

אבל כמו שאליפות לא עזרה לאריק שיבק והוא פוטר בעונה שאחרי, גם ברנר ראה את הדרך החוצה ובמקומו הגיע אתמול (שלישי) צביקה שרף תחתיו הוא עבד כעוזר בעונתו הראשונה במועדון. בראיון ראשון אחרי פיטורין מסכם ברנר את התקופה בראשון, מספר איך הרגיש בשבועות האחרונים וכמובן מדבר על העתיד.


הפיטורים
: "אני מאוד גאה בתקופה שלי במועדון. זה מקום שתמיד יהיה יקר לליבי. אני לא יכול להגיד שהופתעתי מהפיטורים, אבל יש כל מיני נסיבות ויש שורה תחתונה – ובשורה התחתונה התוצאות לא היו טובות. את אף אחד לא מעניין כמה פציעות היו לנו ולא חושבים על זה שלא זכיתי לשחק עם שני השחקנים הכי טובים של הקבוצה יחד – קית' לנגפורד ומארק טולפסן וזה מאוד מצער אותי. אני חושב שעם טולפסן היינו מנצחים כל מיני משחקים צמודים בתקופה האחרונה שהפסדנו".

סיבות נוספות לפיטורים: "יש כל מיני נסיבות שלא בשליטתי. למשל, איך שהקבוצה נבנית בתחילת העונה באילוצים תקציביים מסוימים. או למשל פציעות – אין שחקן בסגל שלא היה פצוע וזה הפריע לקבוצה לרוץ".

שמוליק ברנר. לא פעלו מאחורי גבו (עדי אבישי)
שמוליק ברנר. לא פעלו מאחורי גבו (עדי אבישי)

רגע קבלת ההודעה: "דיברתי עם ההנהלה לפני שיצאה ההודעה על צביקה. לא דיברו מאחורי הגב שלי. אלה אנשים שאני אוהב ומעריך. אני מבין את הלחץ שהם היו בו, ראשון לציון זה לא מקום רגוע גם כשמנצחים".

העתיד: "כרגע אני רוצה לנשום ולנוח קצת. אני מאחל לכל המאמנים בליגה לשמור על מקום העבודה שלהם. העונה הקבוצות שמתמודדות בתחתית יש להן מאמנים יציבים ואני חושב ומקווה שלא יהיו עוד פיטורים העונה".

שמוליק ברנר. בנה קבוצה באילוצים תקציביים (אודי ציטיאט)
שמוליק ברנר. בנה קבוצה באילוצים תקציביים (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי