לא מוותרת: 63:67 דרמטי למכבי חיפה על נהריה

שחקני מכבי חיפה חגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מנהלת הליגה

ברק פלג השיג את ניצחונו הראשון כמאמן הירוקים וצמצם את הפער בתחתית לשתי נקודות בלבד, חמישה מחזורים לסיום העונה. אנחל רודריגס ועודד ברנדווין עזרו לו במאבק, נהריה צריכה להתעורר אם היא לא רוצה לרדת

(גודל טקסט)

זה שעונה לא טובה עוברת על הפועל חיפה, זה ידוע. אפילו האופטימיים שבאנשי הכרמל כבר איבדו תקווה להישאר בליגה. אבל עכשיו כמה מהם יכולים לחזור ולהאמין, לאחר הניצחון ההירואי היום (שישי) 63:67 על עירוני נהריה שצמצם את ההפרש בין הקבוצות לשתי נקודות בלבד.

האם זו תחילתו של הקאמבק בהובלת ברק פלג? אחרי ההפסד המאכזב בשבוע שעבר לאילת, זהו ניצחונו הראשון של פלג כמאמן הירוקים וזה בדיוק מה שהיו צריכים בכרמל. מששחק לוחמני, הגנתי ומנצל הזדמנויות, ובעיקר הרבה הרבה אופי. אפילו ריצת 0:10 של נהריה ברבע הרביעי לא עזרה לצפוניים, שהיו יכולים לסגור את הסיפור ולהבטיח כמעט סופית את הישארותם בליגה והירידה של חיפה.

המשחק היה צמוד מתחילתו, וכבר מההתחלה היה ברור שלאנחל רודריגס יש דבר אחד בראש וזה לא הפסד. הוא הוביל את חיפה לריצת 0:7 לפני שנהריה התעוררה, חזרה מפיגור והרבע נגמר ב-14:16 לסגולים. חיפה לא התכוונה לוותר, ניצחה את הרבע השני, והפעם היה זה תורו של ברנדווין להוביל את חבריו ל-30:33 שנתן להם אוויר לנשימה לקראת המחצית הבאה. גאסקיס עזר קצת שם, אבל לנהריה היה את טיירון נאש שקבע שהקבוצות ייגשו לרבע הרביעי כשלמארחת יתרון של שתי נקודות בלבד, 44:46. ברבע הרביעי היה נדמה שנהריה גוברת, כשכאמור ריצת 0:10 נתנה לה יתרון משמעותי ארבע דקות לסיום, אבל רודריגס, יבזורי ובעיקר זאק גרהאם מהקו בדקות האחרונות הצליחו לצמצם ולבסוף לחזור לניצחון גדול וחשוב ביותר.

קלעים
למכבי חיפה
: אנחל רודריגס 12, עודד ברנדווין 11, זאק גרהאם 10, עוז בלייזר (גם 10 ריב') וטרבור גאסקינס 9 כ"א, רג'י באנקר 7 (ו-12 ריב'), דניאל קופרברג 4, ווילי וורקמן 3, דגן יבזורי 2.

לעירוני נהריה: טיירון נאש (גם 12 ריב') ואלכס יאנג 13 כ"א, זיו בן צבי, דנזל ליבינגסטון ויפתח זיו 7 כ"א, יהונתן שולדרבראנד 5, איגור נסטרנקו והאקים ווריק 4, סטוארס דאגלס 3.

עודד ברנדווין. משחק גדול שלו (מנהלת הליגה)
עודד ברנדווין. משחק גדול שלו (מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי