ספאחיה על איתי שגב: לא ידעתי שהייתה תגובה מצידו

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מכבי תל אביב אומנם ניצחה אבל שוב עסוקה בצינון להבות - הפעם אחרי התקרית בה השחקן ירד בוכה לחדר ההלבשה לאחר חילוף. במועדון דווקא ניסו להרגיע: "שחקן שלא מאוכזב אם הוא לא משחק זו בעיה"

(גודל טקסט)

 בבוקר שאחרי הניצחון הדחוק על עירוני נס ציונה 95:98 במכבי תל אביב שוב עסוקים בלהוריד להבות, הפעם סביב תקרית איתי שגב.

הקפטן לשעבר הוחלף במהלך הרבע השלישי, שאל את המאמן נבן ספאחיה "למה אני?" ובתגובה ספג ממנו צעקה. השחקן לבש את הז'קט וירד לחדר ההלבשה מלווה בעמי ביטון. כשהוא חזר כעבור מספר דקות לספסל הוא בכה ומספר שחקנים, ביניהם כרם משעור הפצוע ניסו לנחם אותו. השחקן לא חזר יותר לפרקט ואפילו בפסקי הזמן ישב רחוק מהשחקנים, כשאפילו דיאנדרה קיין, שחקן נוסף שלא התלבש, ישב קרוב ממנו.

לאחר המשחק המאמן נשאל על התקרית ואמר שבכלל לא היה מודע לה: "רק בראיון שאחרי המשחק בכלל אמרו לי על כל האירוע הזה, אבל צריך לזכור שכדורסל זה משחק של צעקות כל הזמן. לא ידעתי שהייתה בכלל תגובה מצידו". הקבוצה אומנם סירבה להתייחס לתקרית אבל בתוך המועדון הודו שאם יש שחקן שלא מאוכזב מזה שהוא לא משחק זו בעיה.

איתי שגב מאוכזב על הספסל של נבן ספאחיה (עדי אבישי)
איתי שגב מאוכזב על הספסל של נבן ספאחיה (עדי אבישי)

מי שניצח בשביל מכבי תל אביב את המשחק הוא ג'רמי פארגו שקלע 20 נקודות ברבע האחרון ובסך הכל 26 במשחק, אבל שחקן נוסף שהיה מצוין הוא נוריס קול שעלה מהספסל ל-27 דקות ותרם 17 נקודות ושבעה אסיסטים. השחקן אמר בסיום בתגובה לשאלה אם לא היה רוצה לשחק יותר: "המקום שלי הוא תמיד על המגרש ולא על הספסל ואני עושה הכל כדי לשחק. כשאתה מנצח בנקודה או במאה זה לא משנה, העיקר הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי