רשמית: נדחה המחזור האחרון בליגה ליום חמישי

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | עדי אבישי

בהודעה שהוציאה הבוקר מבקרת המנהלת את ההתנהלות ה"בלתי אחראית", כלשונה, של השחקנים הישראלים ומעבירה את המשחקים שהיו אמורים להתקיים מחר לתאריך האפשרי האחרון, אך מתמידה באיום סיום העונה

(גודל טקסט)
 המשבר בכדורסל הישראלי נמשך. אחרי שאתמול (שבת) התבקשו השחקנים הישראלים לחתום על מכתב מטעם קבוצות הליגה ולאחר שלא חתמו לא הורשו להתאמן, הבוקר מודיעה המנהלת בצורה רשמית שהיא דוחה מטעמה את המחזור האחרון בליגה הסדירה מיום שני ליום חמישי.


הצעד מגיע מבחינתה כדי להמשיך ולנסות להידבר עם השחקנים על פתרון שיביא לסיום השביתה. כרגע הצדדים נמצאים בנתק מוחלט והם אמורים לשוב ולהיפגש בצאת החג. ובכל זאת, המנהלת גם יוצאת נגד צעדי השחקנים: "עקב ההתנהלות התמוהה והבלתי אחראית של השחקנים ועקב ההודעה על השביתה המיותרת והבלתי חוקית שגורמת נזק גדול לכל ענף הכדורסל, המנהלת מודיעה על דחיית המחזור האחרון, מחזור 33, למועד האחרון האפשרי, יום ה' 24/5", נכתב בהודעה.


עוד הודיעה המנהלת: "אם השחקנים יתמידו בהתנהלות בלתי אחראית זו, כי אז לא יהיה מנוס מסיום העונה וביטול כל המשחקים שנותרו, על כל המשתמע מכך. מאחר שתוקף ההסכם בין המנהלת לארגון השחקנים יפוג בתום העונה ומאחר וארגון השחקנים מסרב לקיים משא ומתן בתום לב, המנהלת תקבע כי העונה הבאה תיפתח בכללים שלדעת המנהלת הינם הטובים ביותר לניהול ליגת ווינר סל ולטובת הכדורסל הישראלי. המנהלת מצטערת על הפגיעה הקשה והבלתי מידתית שתיגרם לאוהדי הכדורסל כתוצאה מהתנהגות השחקנים ומתחייבת לעשות ככל שביכולתה למנוע נסיונות עתידיים לפגוע באוהדי הכדורסל".

 

A post shared by Adam Ariel (@adamariel) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי