שישי בפלייאוף: חולון תשחק באילת, ירושלים מול גלבוע/גליל

ג'ו אלכסנדר
ג'ו אלכסנדר | אודי ציטיאט

משחק מספר שתיים בשתי סדרות רבע הגמר: האלופה בפיגור 1:0, רוצה להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות, הסגולים ביתרון 0:1, רוצים לבסס יתרונם

(גודל טקסט)

המשחק השני בסדרות רבע הגמר בין הפועל אילת והפועל חולון (13:20) ובין גלבוע/גליל להפועל ירושלים (16:00), ביום שישי, מבטיח לנו צהריים מעניינים. 


הפועל אילת – הפועל חולון
המשחק יחל כבר בשעה 13:20, אז כדאי לאכול ארוחת צהריים מוקדמת. חולון התקשתה במשחק הראשון ובכל זאת ניצחה ושמרה על הביתיות, הרבה בזכות ג'ורדן המילטון שנבחר למצטיין המחזור הראשון של הפלייאוף. בפעם היחידה העונה שהקבוצה של דן שמיר ביקרה באילת, במחזור ה-13, היא ספגה הפסד ב-15 נקודות הפרש ובסך הכל עומדת על רצף של שלושה ניצחונות ביתיים על הפועל חולון. בעונה שעברה אילת הייתה שותפה לאחת משלוש פעמים בלבד בהיסטוריה שקבוצה ממקום שביעי הדיחה קבוצה ממקום שני, אבל הייתה זו שהודחה. הפעם היא רוצה לעשות את ההיפך ולחולל סנסציה על חשבון הקבוצה שהובילה את הטבלה בחלקים גדולים מהעונה הסדירה.


גלבוע/גליל – הפועל ירושלים
המשחק ייפתח בשעה 16:00, רק 40 שעות לאחר  סיום משחק מספר 1. במשחק הראשון הצפוניים הובילה לאורך כל המשחק ונראו לחלוטין כמו האלופה. השחקנים של עודד קטש, למעט ריצ'ארד הוואל, נראו חסרי אונים ואיבדו את יתרון הביתיות. בעונה שעברה הפועל ירושלים ידעה לצאת מפיגור 2:0 ברבע הגמר ולרוץ עד לזכייה באליפות אבל בקבוצה לא יכולים לסמוך על הנס הזה כל שנה ולכן הם חייבים להתאושש כבר מחר ולהחזיר לעצמם את הביתיות בסדרה. כאמור, בקבוצה יקוו שהיכולת הטובה של הוואל תימשך, בדקות שלו על הפרקט הפועל ירושלים הייתה בפלוס חמש, אבל השחקן הסתבך בבעיית עבירות בשלב מוקדם וספג עבירה חמישית לקראת הסיום. בצד השני, טל קרפלס מתברר כאס בלתי צפוי של אריאל בית הלחמי והוא קבע שיאי קריירה בנקודות ובמדד במשחק הראשון. הצפוניים לא ניצחו סדרת פלייאוף מאז 2011.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי