פייר ג'קסון: המטרה שלי היא לחזור לשחק ב-NBA

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

למרות שמכבי ת"א מחזיקה באופציה לעונה נוספת, הגארד התראיין בארה"ב ולא היסס לדבר על החלום: "לשחק ברמה הגבוהה ביותר עם השחקנים שגדלתי עליהם". גם ישראל זכתה למחמאות: "אחת מהחוויות הטובות שהיו לי בכדורסל"

(גודל טקסט)

בצל טירוף רבע הגמר וסדרות הפלייאוף נראה שקצת שכחנו מפייר ג'קסון, מי שהיה אמור להוביל את מכבי תל אביב העונה ביורוליג ובטח לאליפות בישראל, לא נרשם למשחקים מול נס ציונה ויושב באותה פוזה מבואסת שכבר התרגלנו אליה עם הקפוצ'ון מאחורי הספסל של מכבי.

נבן ספאחיה טוען שהוא פצוע, השחקן עצמו לא ממש מאשר את הטענות הללו אך נשאר שקט מבחינה תקשורתית. היום הוא התראיין בארצו והבהיר שלמרות שהעונה הנוכחית עדיין בשיאה, הוא כבר פוזל לעונה הבאה וחולם לחזור לליגה הטובה בעולם. "לחזור לשחק ב-NBA תהיה המטרה שלי עד שאני לא אלך יותר על הרגליים", מספר ג'קסון, "אני רוצה לחזור לשחק לעיני המשפחה שלי, במדינה שלי. לשחק ברמה הגבוהה ביותר עם ונגד השחקנים שגדלתי עליהם".

ובכל זאת, הגארד שופע מחמאות ליורוליג, שהיא מבחינתו הליגה השנייה הטובה בעולם: "למרות שזו הייתה עונה עם הרבה עליות וירידות מאוד נהניתי עם החברים שלי במכבי העונה. העובדה שיש ביורוליג הרבה שחקנים ששיחקו בעבר ב-NBA ובשנים האחרונות אנחנו רואים ששחקנים שמצטיינים בליגה הזאת עוברים לארצות הברית, הופכת אותה בקלות לליגה השנייה בטיבה בעולם".

ג'קסון שיחק בעבר ב-NBA במדי פילדלפיה ודאלאס, אבל פציעות קשות גרמו לקבוצות לוותר עליו. אחרי שנה שלמה שבה היה בריא יחסית הוא דווקא שופע מחמאות למכבי, מספר על ההתקדמות שלו ומה החלק שהוא הכי אוהב בישראל – האוהדים.


ג'קסון בתמונה מוכרת. שופע מחמאות למרות הכל (עדי אבישי)

"מכבי קיבלו אותי בזרועות פתוחות ומדהים כמה התקדמתי פה מבחינה מקצועית. התבגרתי. בתוך ומחוץ למגרש. האימונים ברמה גבוהה. זו לחלוטין אחת החוויות הטובות שהיו לי בכדורסל. התרבות בישראל מדהימה וכשאתה הולך ברחוב אוהדים תמיד יתייחסו אליך: אלה שאוהדים אותך ישירו לך שירים ואלה ששונאים אותך יעשו לך טראש טוק. אני מת על זה! הם כל כך תחרותיים ויש להם המון תשוקה לכדורסל".

לשחקן יש אופציה לעונה נוספת במכבי תל אביב ויהיה מעניין לראות היכן ישחק בסופו של דבר בעונה הבאה. הערב הוא יצפה בקבוצתו על הספסל, כשהוא לובש קפוצ'ון, מנסה לא להסתבך מול נס ציונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי