קטש: חגגנו יותר מדי, ניסינו לתת שואו-טיים והכל הלך נגדנו

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים לאחר ה-105:107 בתום הארכה על גלבוע/גליל: "ניסיתי להרים את החבר'ה, זה משחק שהיינו צריכים לסיים קודם". מאמן הפועל חולון דן שמיר אחרי הניצחון על אילת: "היו דקות לא טובות והרבה טעויות"

(גודל טקסט)
דרמה אדירה הערב בארנה בירושלים. כ-7,200 צופים באדום ראו את קבוצתם מאבדת יתרון של 19 נקודות ומנצחת בשיניים את הפועל גלבוע/גליל בדרך ל-1:2 בסדרת רבע הגמר, אחרי שגברה 105:107 בתום הארכה.


המאמן עודד קטש נראה מותש בסיום והודה: "כבר אין מקום לשערות לבנות אחרי משחק כזה. מה אני אגיד? ראיתם כמעט את כל העונה שלנו במשחק אחד. חגגנו יותר מדי, לא ירדנו להגנה וניסינו לתת שואו-טיים והם התחילו לרוץ והכל נכנס להם. פתאום הכל הלך נגדנו. הדבר היחיד שאפשר לקחת זה את הניצחון ואת האווירה המדהימה. היינו צריכים לסיים את המשחק הזה קודם ולא היינו מספיק מרוכזים".


עוד אמר קטש: "אמרתי לשחקנים בהארכה שזה כמו משחק חדש ושזה הזמן להוכיח שאנחנו גברים ושיש לנו אופי. ניסיתי בעיקר להרים את החבר'ה, כי היו כאלו שקצת הורידו את הראש".



האוול חודר לסל. הוביל את ירושלים לניצחון בשיניים (דני מרון)


ריצ'ארד האוול
, הקלע המצטיין של המארחת עם 24 נקודות, הוסיף: "אנחנו קבוצה מנוסה, יש לנו שחקנים שיודעים להכריע משחקים ולעשות את ההבדל. היה לנו קשה מאוד להתמודד באינטנסיביות כזו ולהגיע להארכה, אבל מצאנו את הכוחות".


עוד קודם לכן ניצחה הפועל חולון 81:87 את הפועל אילת ועלתה ל-1:2 בסדרה, והמאמן דן שמיר אמר: "צריך הרבה אופי כדי להתגבר על דקות לא טובות וטעויות. אנחנו שמחים על הניצחון ויודעים כמה קשה יהיה לנצח פעם נוספת". ג'ו אלכסנדר הוסיף לדברי מאמנו: "הקהל דחף אותנו בכל פעם שנעצרנו או שהיינו צריכים לקלוע, הם נתנו לנו אנרגיות מדהימות ואנחנו מודים להם".


המאמן המנוצח שרון דרוקר סיכם: "אנחנו צריכים לנוח לקראת המשחק ביום שלישי, זה מה שחשוב. אין לי תלונות לשחקנים שלי, זו סדרה ואני רוצה שהיא תימשך".



המילטון. חולון ביתרון 1:2 גם כן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי