מכבי ת"א לא רשמה את בולדן, ג'קסון ופארחוסקי לפיינל פור

טיוס
טיוס | עדי אבישי

השלושה לא יהיו בסגל בדרבי. טיוס דיבר לקראת חצי הגמר ולא הסתיר את ההתרגשות: "אנחנו מגיעים נרגשים, אבל מוכנים למשחק הזה". ספאחיה: "נותן להפועל קרדיט אבל גם המספרים שלנו מרשימים"

(גודל טקסט)

 חצי הגמר הראשון של הפיינל פור ייערך מחר (ראשון, 21:00) והוא יפגיש את היריבות העירוניות מכבי והפועל תל אביב. הצהובים ערכו בשעות הצהריים את האימון האחרון והמסכם לקראת המשחק, בעוד האדומים יתאמנו הערב באולמם הביתי היכל קבוצת שלמה. פייר ג'קסון, ג'ונה בולדן וארט פראחוסקי לא נרשמו למשחק בצד הצהוב.

מי שדיבר עם התקשורת התום האימון הוא אלכס טיוס שאומנם מכיר את המעמד משנים קודמות אבל בכל זאת מתרגש: "זה משחק מרגש אבל אנחנו לא רוצים להגיע נרגשים מדי. אנחנו מפוקסים. כולם יודעים את המטרה". היום התברר כי המשקל שייפול על כתפיו של הפורוורד יהיה גדול יותר מכיוון שמחליפו ברוטציה, איתי שגב, ספג פגיעה בקרסול וכנראה ייעדר מהמשחק, הקפטן ג'ון דיברתולומיאו יחזור. 

העונה נפגשו הקבוצות חמש פעמים והמאזן הוא 2:3 לצהובים כשאומנם האדומים ניצחו פעמיים בליגה, אבל במפגשי הנוקאאוט (גביע וגביע ווינר) ניצחו השחקנים של נבן ספאחיה. הפעם האחרונה שבה הפועל ניצחה את מכבי במשחק נוקאאוט היה בגמר סל של עונת 1991/92. 

נבן ספאחיה.
נבן ספאחיה. "לא יכולות להיות הרבה הפתעות בין הקבוצות" (עדי אבישי)

ספאחיה אמר: "אני לא חושב שיכולות להיות הפתעות בין שתי הקבוצות. אנחנו מכירים זה את זה כל כך טוב ואי אפשר לשנות דרמטית את סגנון המשחק תוך שלושה ימים. אפשר להתאים דברים קטנים אבל זה הכול. לשתי הקבוצות יש מומנטום טוב. התקשורת מדגישה עכשיו את המומנטום שלהם, אבל גם אנחנו במומנטום. אני מכיר את הפועל תל אביב ואת הדרך שהיא משחקת בה. אני נותן להם קרדיט ומכבד אותם, אבל גם אנחנו והמספרים שלנו מרשימים. הקבוצה נראת טוב ואנחנו מוכנים".

על העובדה שיש הרבה לחץ על הכתפיים שלו להחזיר את האליפות למועדון אחרי שלוש שנים: "בוודאי שיש לחץ. אם אתה לא מרגיש לחץ לפני משחק כזה אז אתה לא בענף הנכון. היו לי המון משחקים כאלה ואני אמצא את הדרך הנכונה להסביר לשחקנים איך לגשת למשחק. אני אראה להם כל מיני חומרים כדי להעלות את רמת המוטיבציה, אבל אני לא אגלה מה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי