עודד קטש: אי אפשר להגיד שהקדנציה שלי היא כישלון

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

מאמן הפועל ירושלים אמר ל-103FM שהוא לא מאוכזב מהעונה שעבר בבירה: "כמו כל העונה, היה יכול להיות טוב יותר והיה יכול להיות גרוע יותר". על אורי אלון: "השאיר יסודות מאוד טובים ומערכת מאוד מקצוענית"

(גודל טקסט)
 לאחר ההפסד להפועל חולון בחצי גמר הפיינל פור, מאמן הפועל ירושלים עודד קטש התראיין היום (שלישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ואמר שלמרות איבוד האליפות, הוא לא רואה את העונה ככישלון. בסופו של דבר, על פי קטש, הכל הסתכם למשחק אחד שוויוני ולמרות שהוא לא מאוכזב מאיך שקבוצתו שיחקה הוא מצטער על איבוד הסיכוי להגן על התואר.


"זו תחושת פספוס", אמר קטש, "אבל עצם זה שהחשיבו אותנו כפייבוריטים זו תעודת כבוד".


המשחק והביקורות שאחריו: "היו הרבה בעיות, הפציעה של יוגב אוחיון השפיעה ושחקנים לא שיחקו בעמדה הטבעית שלהם. חייבים לתת קרדיט לבר תימור, עשה עבודה יפה. מה שהחזיר אותנו למשחק זה ההרכב הגנתי, הדגש על ההגנה. ואז המומנטום עבר לטובתנו, אבל היו כמה איבודי כדור ושריקות שאם היו הולכות לטובתנו הכל היה נראה אחרת".


על קיילין לוקאס: "לוקאס הוא הנפגע העיקרי מהפציעה של יוגב ומהחוק הרוסי. משהו בפלייאוף פגע בביטחון שלו".


קיילין לוקאס.
קיילין לוקאס. "הנפגע העיקרי מהחוק הרוסי" (דני מרון)


הסדרה נגד גלבוע והאם היא השפיעה על חצי הגמר: "היה אינטנסיבי, אבל הסדרה נתנה לנו ביטחון. התמודדנו מול קבוצה טובה ועברנו. באנו לחצי הגמר בהרגשה טובה. הפיינל פור היה פתוח, חבל שזה לא הלך לצד שלנו".


האם הוא עשה שינוי: "במשחק אחד כל כך שיוויוני אתה מקווה להיות יותר טוב. אני פחות אוהב לדבר על עצמי. התחושה אחרי הפסדים היא קשה, לא תמיד העונות הכי גדולות שלי כמאמן נגמרו בתארים או אליפות. לפעמים יש עונות קשות שאתה גאה בהם לא פחות, ככה נראו גם החודשים האחרונים שלי בירושלים. כולם מדברים על החוסר של חולון אבל האמת היא שהם קבוצה מצוינת".


האם ההודעה של אורי על עזיבתו השפיעה: "לא, הגדולה של המערכת זה להתאים את השקט. עצם העובדה שהגענו פייבוריטים להפועל חולון עודדה אותי. המשחק אתמול, כמו כל העונה, היה יכול להיות יותר טוב והיה יכול גם להיות יותר גרוע".


העתיד של הפועל ירושלים: "ההודעה לא הייתה מפתיעה אבל אני בטוח שאורי חשב טוב לפני שהודיע אותה. הוא פועל מתשוקה, הוא השאיר יסודות מאוד טובים ומערכת מאוד מקצוענית. השליטה עובדת לידיים לא פחות טובות. אין לי תשובות לגבי גובה התקציב. עכשיו נצטרך התנהלות חכמה. למזלנו, יש לנו את היסודות. נקודת הפתיחה היא טובה בעיקר בזכותו של אורי".


קטש עם אורי אלון.
קטש עם אורי אלון. "נקודת הפתיחה שלנו היא בזכותו" (אודי ציטיאט)


ההכנות לעונה הבאה: "כרגע שלושה ישראלים חתומים. חלק מהזרים יעזבו, נצטרך לשבת ולחשוב לאן הולכים מכאן. יש שנים שבהן צריך לעשות יותר שינויים".


הנבחרת: "החלון הקרוב הוא הכי קשה, יש לנו התמודדויות קשות נגד בריטניה בבית יוון בחוץ. אני מקווה שנגלה יותר עקביות מאשר מה במשחקים הקודמים, אז שיחקנו טוב בבית אבל הצגנו יכולת גרועה בחוץ. אני מצפה לראות נבחרת טובה יותר".


מי תהיה האלופה הבאה: "אין לי העדפה, זה יותר שוויוני ממה שמדברים. מכבי עשתה ניצחון יפה אבל חולון מגיעה עם גלן רייס, יהיה מעניין ופתוח".


This is a Heading

This is a paragraph.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי