יונתן אלון חתם כעוזר המאמן של הפועל ירושלים

יונתן אלון
יונתן אלון | האתר הרשמי

הירושלמי שהיה בצוות של דן שמיר בחולון יעבוד תחת קטש, שאמר: "איש מקצוע מצוין, שמח שנשתף פעולה". מיקי גורקה בדרך לנהריה. אלפי מנויים כבר חודשו

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של יונתן אלון כעוזר המאמן של עודד קטש בעונה הבאה במה שהיה בעצם אישור כי מיקי גורקה, שהיה עוזר המאמן בעונה החולפת, לא ימשיך בבירה. גורקה הביע רצון לחזור ולאמן.


אלון, 36, שגדל בהפועל ירושלים, כבר היה חלק מצוות האימון במועדון בעונת 2010-11, גם אז תחת עודד קטש. בעונה שעברה היה עוזרו של דן שמיר בהפועל חולון אליה הגיע אחרי שהיה יד ימינו של מאיר טפירו במכבי אשדוד בעונת 16-17.


המאמן עודד קטש אמר: "יש לנו אתגרים רבים העונה כקבוצה ואין לי ספק שהניסיון שיונתן צבר בשנים האחרונות יסייע לנו רבות. הוא איש מקצוע מצוין ואני שמח שייצא לנו לשתף פעולה העונה". אלון עצמו אמר: "גדלתי במועדון הזה, אני מחובר אליו, למחלקת הנוער וכמובן לאוהדים. אני שמח לחזור לכאן כעוזר מאמן".


גם האוהדים מרגישים ככל הנראה שהעונה הקרובה צפויה להיות מיוחדת וטובה מהעונה הקודמת וכ-3000 מהם כבר חידשו את המינויים שלהם. בקבוצה מביעים שביעות רצון מהעניין ומקווים שהאולם יהיה מלא בכל משחקי הקבוצה בעונה הבאה.


מיקי גורקה בדרך לנהריה. הקבוצה: לא נכון

גורקה כאמור רוצה לחזור ולהיות מאמן ראשי בליגת העל והקבוצה הבכירה שמועמדת לקלוט אותו היא עירוני נהריה. גורקה כבר אימן בעבר בקבוצה, כמאמן ראשי ב-2010 וכעוזר ב2006 ו-2008 והוא ביחסים טובים עם ראשי המועדון. יושב ראש הקבוצה, ניסים אלפסי, נמצא בחופשה בחו"ל וככל הנראה המגעים יתקדמו עם שובו.



 

בשל ההיכרות עם המועדון והניסיון שצבר המאמן בשנים האחרונות, הן כמאמן ראשי והן כעוזר בקבוצה גדולה כמו הפועל ירושלים, הופכות את גורקה למועמד מוביל. מהקבוצה נמסר: "הפרסומים על גורקה לא נכונים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי