הנהלת מכבי תל אביב החליטה: נבן ספאחיה יאמן בעונה הבאה

נבן ס
נבן ספאחיה | עדי אבישי

דירקטוריון האלופה התכנס והחליט להמשיך עם הקרואטי, כדי לאפשר לו להמשיך בתהליך עליו הצהיר וגם כדי להימנע מתשלום פיצויים. קנדריק ריי ישתתף בליגת הקיץ, הצהובים הבהירו כי הדבר נעשה באישור

(גודל טקסט)

נבן ספאחיה, שהזכייה עם מכבי תל אביב באליפות הוסיפה לו נקודות זכות, יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. המאמן הקרואטי של הצהובים – שלא הצליח להעפיל עם הקבוצה לשלב רבע גמר היורוליג ואיבד את גביע המדינה לטובת הפועל חולון – מחזיק בחוזה בסך 750 אלף דולר לשנתיים ובקבוצה לא רצו להיכנס לעוד הרפתקה כלכלית ולמרות סייגים כאלו ואחרים החליט הדירקטוריון לאפשר לו לאמן את הקבוצה בהתאם לחוזה בין הצדדים.

במהלך השבוע היה נראה כי ספאחיה, ששוהה בחו"ל בימים אלה, יקבל הודעה על פיטוריו ולראיה הוא כלל לא היה מעורב בהבאת הרכש הראשון קנדריק ריי, אבל היום החליטה כאמור ההנהלה לתת לו את המושכות גם בעונה הבאה כדי שיוכל להמשיך את התהליך עליו הצהיר במהלך העונה. ההחלטה הסופית על הפיצול לשני סגלים בעונה הבאה טרם התקבלה ובקרב ההנהלה קיימים חילוקי דעות בקשר למהלך. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בזמן הקרוב.

קנדריק ריי הזר החדש שחתם במכבי ת"א לשלוש עונות, מתכוון להשתתף בליגת הקיץ של ה-NBA במדי יוטה. ריי סיפר בראיון לעיתונות בצ'כיה כי בכוונתו להצטרף לאחת מקבוצות ה-NBA. במכבי ת"א אישרו את הדברים ואמרו כי החוזה עם ריי יבוטל אם יציג בפניהם חוזה מובטח בליגה הטובה בעולם. לגבי ליגת הקיץ נמסר מהצהובים כי ניתן לגארד אישור להשתתף בליגה זו.




ספאחיה. קיבל את המושכות גם לעונה הבאה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי