רשמי: ג'וש אואנס חתם לשנתיים בהפועל ירושלים

ג'וש אואנס
ג'וש אואנס | הפועל ירושלים, רשמי

האמריקאי (29, 2.06) שהגיע מסגנית אלופת טורקיה טופאש בורסה ושיחק גם בהפועל תל אביב, יחזק את הסגל של עודד קטש בעונה הקרובה: "אין לי ספק שנבנית כאן קבוצה קשוחה ואגרסיבית"

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים שמחה להודיע על הצטרפותו של הסנטר ג'וש אואנס, שחתם על חוזה לשנתיים וילבש את המדים האדומים עד תום עונת 2019/2020. אואנס (29, 2.06), בוגר מכללת סטנפורד, מצטרף להפועל מסגנית אלופת טורקיה, טופאש בורסה, במדיה שיחק בעונה שעברה ורשם 8.6 נק' + 3.2 ריב' בממוצע למשחק ביורוקאפ ו-8.0 נק' + 3.2 ריב' בליגה הטורקית.


בעונת 2016/17 שיתף אוונס פעולה עם רכש נוסף של ירושלים, ג'ייקובן בראון, והשניים העפילו עם קרשיאקה לרבע גמר ליגת האלופות. אואנס חוזר לקדנציה שנייה בישראל לאחר ששיחק בהפועל ת"א בעונת 2013/14 ואף סיים כמלך ההטבעות של ליגת ווינר סל.


מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס להחתמה: "אני מאוד מרוצה מההחתמה של ג'וש. רצינו להוסיף אתלטיות, אגרסיביות וקשיחות לקו הקדמי וג'וש בהחלט עונה על הצרכים. אני בטוח שמעבר ליכולות שלו, בשני צידי המגרש, הניסיון שצבר בשנים האחרונות בכדורסל האירופי יוסיף לנו המון".


אואנס אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף להפועל. התרשמתי מהקבוצה שנבנית כאן ואני משוכנע שנוכל להתמודד היטב בכל המפעלים שבהם נשתתף. אני מכיר את השחקנים שחתמו, ואחרי שיחות שהיו לי עם הצוות המקצועי אין לי ספק שנבנית כאן קבוצה קשוחה ואגרסיבית. אני מצפה כבר למשחק הראשון בארנה ולמפגש עם האוהדים שעליהם שמעתי רק דברים טובים".


Welcome to Jerusalem @j_cowens! #YallaHapoelpic.twitter.com/fKwMPFtn1V

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) July 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי